Gå til innhold

Hvem vil dere ha med på fødsel?

Anbefalte innlegg

Lurer på hvem dere andre vil at skal være med på fødselen? Leser at det er en del som har med kommende besteforelder. Noe som er helt uaktuelt for meg. Vil bare ha samboer (som også da er barnefar) med meg inn utenom leger og slikt. Hvordan er dere andre sitt synspunkt?

Anonymous poster hash: 5a295...f2b

Fortsetter under...

Bare samboer og barnets far. Nå har vi gjort dette en gang før og han er den perfekte fødepartner: holder kjeft og sitter i hjørnet sitt til babyen er ute ;) Hadde ikke noe behov for han sist, men var veldig fint at han var der da babyen var ute. Og veldig greit at han fikk med seg hva som skjedde, hele fødselen er et sort hull for meg så var fint å få fortalt hva som skjedde når og sånt.

Anonymous poster hash: 3eea6...ba4

Annonse

Egentlig er det nok med 1. Blir nok folk der på slutten med jordmor og barnepleier og noen ganger lege. Men forrige gang var samboer svært usikker på om han ville klare fødsel. Han er veldig dårlig på blod og lukter osv. Så da spurte jeg søstera mi om hun kunne være med. Det var veldig smart, for da klarte samboern å slappe av. Han visste at hvis det ble for ille ville jeg fortsatt ha søstera mi der om han gikk ut. Men han stod løpet ut, måtte bare ty til musikk på øret når det var sying på gang nedi der. Nå med nr 2 er vi begge innstilt på at han skal være der alene. Svigermor er veldig gira på å være med, men det tror jeg ville vært det siste jeg ønska meg. Vi har et greit forhold, så det er ikke det, men henne tilstede i fødsel der jeg er naken og med div kroppslige greier....urkh!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...