Gå til innhold

Når begynne med vinterdress??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her vi bor var det 0,5 grader når ungene ble levert.. Tok softshell dress med ullklær på minste og ullsokker og stonz. Ullklær, overtrekksbukse og allværsjakke og lue på største. Og Dock boots! Men vinterklær er vel ikke nødvendig før d blir snø? Har ikke handlet inn vintertøy enda

Anonymous poster hash: a63d9...4f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her vi bor var det 0,5 grader når ungene ble levert.. Tok softshell dress med ullklær på minste og ullsokker og stonz. Ullklær, overtrekksbukse og allværsjakke og lue på største. Og Dock boots! Men vinterklær er vel ikke nødvendig før d blir snø? Har ikke handlet inn vintertøy enda

Anonymous poster hash: a63d9...4f2

Tenker det samme som deg. Vi har ikke begynt med høstdress ennå heller. 😊

Anonymous poster hash: 8bcac...872

Skrevet

Jeg prøver å unngå vinterdress før det blir snø (Eller veldig mange minusgrader og kaldt igjennom hele dagen), for har man vinterdress nå, så blir jo den slitt før vinteren kommer..

Anonymous poster hash: ac6f2...79b
Skrevet

Jeg prøver å unngå vinterdress før det blir snø (Eller veldig mange minusgrader og kaldt igjennom hele dagen), for har man vinterdress nå, så blir jo den slitt før vinteren kommer.. Anonymous poster hash: ac6f2...79b

Ja, hvis man kjøper noe dårlig dritt, så ;)

Anonymous poster hash: 7ccd9...eb5

Skrevet

Vinterdress når det er minusgrader - på dagtid! :)

Skrevet

Vinterdress når det er minusgrader på dagtid. ..temperaturen om morgenen estemmer ikke hva han skal ha på utover dagen.

Har softshell dressen til name it. Den er fin langt utover høsten med riktig bekledning under. .

Skrevet

Jeg prøver å unngå vinterdress før det blir snø (Eller veldig mange minusgrader og kaldt igjennom hele dagen), for har man vinterdress nå, så blir jo den slitt før vinteren kommer.. Anonymous poster hash: ac6f2...79b

Ja, hvis man kjøper noe dårlig dritt, så ;)Anonymous poster hash: 7ccd9...eb5

Jaha? Er barna dine lite aktive? Har hatt barn i 25 år og det har vært snøfattige vintre flere år. Uansett om vi har brukt dyre eller billige dresser blir det slitasje på knær og rumpe.
Skrevet

Når det blir kaldt. Nå er det kaldt på morran, sola kommer og det er oppmot 18 grader midt på dagen.

Anonymous poster hash: 900c0...140
Skrevet

Ja, hvis man kjøper noe dårlig dritt, så ;)Anonymous poster hash: 7ccd9...eb5
Jaha? Er barna dine lite aktive? Har hatt barn i 25 år og det har vært snøfattige vintre flere år. Uansett om vi har brukt dyre eller billige dresser blir det slitasje på knær og rumpe.
Ja, jeg har en som er meeeget aktiv. Aldri gått hull på Reima eller Polarn o Pyret, men det kan jo være flaks ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...