Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Tror hunden min har spist en dumle karamell... er dette farlig? hørte den lå spiste på noe men trodde det var beinet han fikk før ikveld. har han spist dumlen har han også spist d meste av papiret. snakket med dyrlegen å han sa det gikk bra og at jeg ikke måtte beskymre meg men synes fortsatt d er skummelt. er en liten chihuahua på 2 kg. og hvor fort reagerer de hvis d skulle være noe ? Anonymous poster hash: 28968...b51
kristinehufine Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Hvis dyrlegen sier det går bra skjønner jeg ikke hvorfor du spør her? Dyrlegen vet bedre enn noen andre hva som er greit i forhold til vekt på hunden osv. Dumle er mest karamell... Gi litt mer mat så det "jevner" seg ut og blandes, så roer du deg kanskje litt. I morgen er sjokoladen ute av systemet når morgenbæsjen kommer tenker jeg 😊
Gjest Antarctica Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg leste feil og trodde hunden din hadde spist en kriminell. Gud så glad jeg er for at det bare var en Dumle!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 bedre desto flere som sier d går bra som kanskje også kan ha litt peiling Anonymous poster hash: 28968...b51
kristinehufine Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 bedre desto flere som sier d går bra som kanskje også kan ha litt peiling Anonymous poster hash: 28968...b51 Det går nok fint. Kanskje han blir litt dårlig i magen pga. sukkeret, men det er ikke nok gift til å være farlig. Er som en bitteliten sjokoladebit!
Cat.68 Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 bedre desto flere som sier d går bra som kanskje også kan ha litt peiling Anonymous poster hash: 28968...b51 Det går nok fint. Kanskje han blir litt dårlig i magen pga. sukkeret, men det er ikke nok gift til å være farlig. Er som en bitteliten sjokoladebit! Altså en bitteliten sjokoladebit for en hund kan føre til forgiftning så det er sagt. Men hvis veterinæren sagt at det går greit skal du stole på det.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 bedre desto flere som sier d går bra som kanskje også kan ha litt peiling Anonymous poster hash: 28968...b51 Det går nok fint. Kanskje han blir litt dårlig i magen pga. sukkeret, men det er ikke nok gift til å være farlig. Er som en bitteliten sjokoladebit! Altså en bitteliten sjokoladebit for en hund kan føre til forgiftning så det er sagt. Men hvis veterinæren sagt at det går greit skal du stole på det. En bitteliten sjokoladebit er antakelig minst to forskjellige ting... Ta hundens størrelse i betraktning også... Anonymous poster hash: 39f0b...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå