Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Han sier at naboungen har vist han et skummelt spill, men jeg klarer ikke tyde det han sier.. "Fainix and freddix" sier han.. Noen dom klsrer å tyde dette? Min gutt er 6, naboen 7! Jeg lurer på om det kan være noe på youtube eller et slags spill?! Anonymous poster hash: 9bc55...a2c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Five nights at Freddy's. Ikke noe for en seksåring i det hele tatt... Anonymous poster hash: faada...046
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Det er et spill, men søk på YouTube så får du se snutter av det. Er ikke voldelig, men skummelt... Anonymous poster hash: faada...046
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Hjelpe meg!! Noen som vet aldersgrense? Hadde lyst å ta meg en prat med faren til denne 7 åringen. Men samtidig vil jeg ikke virke hysterisk. Nå er ikke dette et engangstilfelle med akkurat denne gutten, jeg opplever at han ser og spiller mye som han ikke burde (etter oppførselen hans å dømme). Anonymous poster hash: 9bc55...a2c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Det er satt som 12 år pluss på barnevakten.no Anonymous poster hash: faada...046
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå