Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Har sett på super viking og synes den ser bra ut. Men jeg har jo virkelig ikke peiling 😛 Så da går spørsmålet til dere damer som virkelig kan dette! Hvordan vogn skal jeg velge? Kriterier: Stor bag Sportsdel Fungere fint på alt slags føre Lett å styre På forhond takk 😄 Anonymous poster hash: cbbc1...dd3
bøllefrøet_mitt Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Brio happy duo Simo Andre Brio-modeller
Optatium Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg har emmaljunga mondial de lux og er superfornøyd. Stor bag, store og gode lufthjul, kjører gjennom slaps og søle, asfalt og brostein. God liggekomfort i sittedelen. Ikke velg svingbare hjul om du er opptatt av at den skal kunne trilles lett på alt føre.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg har emmaljunga mondial de lux og er superfornøyd. Stor bag, store og gode lufthjul, kjører gjennom slaps og søle, asfalt og brostein. God liggekomfort i sittedelen. Ikke velg svingbare hjul om du er opptatt av at den skal kunne trilles lett på alt føre. Tull! Store svingbare hjul som kan låses er null stress på dnø, stier osv Anonymous poster hash: 44995...755
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Har sett på super viking og synes den ser bra ut. Men jeg har jo virkelig ikke peiling 😛 Så da går spørsmålet til dere damer som virkelig kan dette! Hvordan vogn skal jeg velge? Kriterier: Stor bag Sportsdel Fungere fint på alt slags føre Lett å styre På forhond takk 😄 Anonymous poster hash: cbbc1...dd3 Jeg har samme understell på min mondial vogn. Jeg er super fornøyd! Har hatt mange vogner, så prøvd mye forskjellig. Personlig ville jeg heller gått for super nitro, eller edge/mondial med duo s understell. Dette fordi jeg ikke er så veldig glad i de ergonomiske sittedelene. Anonymous poster hash: 44995...755
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Har sett på super viking og synes den ser bra ut. Men jeg har jo virkelig ikke peiling 😛 Så da går spørsmålet til dere damer som virkelig kan dette! Hvordan vogn skal jeg velge? Kriterier: Stor bag Sportsdel Fungere fint på alt slags føre Lett å styre På forhond takk 😄 Anonymous poster hash: cbbc1...dd3 Jeg har samme understell på min mondial vogn. Jeg er super fornøyd! Har hatt mange vogner, så prøvd mye forskjellig. Personlig ville jeg heller gått for super nitro, eller edge/mondial med duo s understell. Dette fordi jeg ikke er så veldig glad i de ergonomiske sittedelene. Anonymous poster hash: 44995...755 Hva er forskjellen på disse sittedelene? Jeg har som sagt ikke peiling 😝 Tusen takk for svar, dere er bare helt topp altså 😄 Anonymous poster hash: cbbc1...dd3
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Har sett på super viking og synes den ser bra ut. Men jeg har jo virkelig ikke peiling 😛 Så da går spørsmålet til dere damer som virkelig kan dette! Hvordan vogn skal jeg velge? Kriterier: Stor bag Sportsdel Fungere fint på alt slags føre Lett å styre På forhond takk 😄 Anonymous poster hash: cbbc1...dd3 Jeg har samme understell på min mondial vogn. Jeg er super fornøyd! Har hatt mange vogner, så prøvd mye forskjellig. Personlig ville jeg heller gått for super nitro, eller edge/mondial med duo s understell. Dette fordi jeg ikke er så veldig glad i de ergonomiske sittedelene. Anonymous poster hash: 44995...755 Hva er forskjellen på disse sittedelene? Jeg har som sagt ikke peiling 😝 Tusen takk for svar, dere er bare helt topp altså 😄 Anonymous poster hash: cbbc1...dd3 Søk det opp i google så ser du forskjellen😉 Uansett hvilken vogn du ender opp med vil jeg anbefale deg svingbare hjul. Aldri om jeg skal ha en vogn med fire faste hjul mer. Understellet som er på viking kan du også velge på mondial/edge. Du kan velge mellom luft i hjulene eller ecco hjul (punkteringsfrie). Jeg valgte ecco hjul da disse er litt lettere enn luft hjul. Hjulene er store og kan låses. Hører så mange som ikke har peiling si at du ikke må velge svingbare hjul... Edge/mondial kommer med store og romslige bager. Bagen på viking vil jeg tro er litt mindre og nettere. Anonymous poster hash: 44995...755
Optatium Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Hvis du er høy bør du prøve en sittedel først. De fleste emmaljungaer er alt for lave til at det et behagelig for ryggen min. Derfor har jeg klassisk understell med store hjul. Og jeg mener fortsatt at svingbare hjul ikke er like godt som andre på alle slag føre.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Hvis du er høy bør du prøve en sittedel først. De fleste emmaljungaer er alt for lave til at det et behagelig for ryggen min. Derfor har jeg klassisk understell med store hjul. Og jeg mener fortsatt at svingbare hjul ikke er like godt som andre på alle slag føre. Jeg er 178 høy... hilsen meg lenger opp😊 Anonymous poster hash: 44995...755
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg er 166 😛 HI Anonymous poster hash: cbbc1...dd3
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg ville valgt en vogn med vendbar sittedel, slik at du kan ha ungen både mot og fra deg, samt svingbart(e) forhjul som kan låses. Etter to unger har jeg funnet ut at dette er de to absolutt viktigste faktorene med vognen! Hadde veldig problemer med senebetennelse håndledd før jeg kjøpte vogn med svingbat forhjul, da jeg gikk mye tur i bergen, med fortauskanter og hindringer alle veier. Vendbart sete har vært FANTASTISK og har gjort at vi kunne bruke vognen lengre. Etter at ungene ble større har vi gått over til brio sitty trille, for de har litt rettere rygg, som unger foretrekker fra 1,5-2 års alder Lykke til med valget Anonymous poster hash: ae6cf...6d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå