Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Har badekar med forheng i dag. Når vi må stå i badekaret for å dusje, klistrer forhenget seg til badeskap osv slik at det blir ødelagt av fukt. Pluss at vegg og gulv blir veldig stygt og skittent. Tenker det er mye rensligere med et dusjkabinett, pluss at vi får større plass. Men så er det det at jeg elsker å bade. Kan gjerne ligge der en time når jeg har mulighet, jeg slapper av og kan til og med sovne der. Er ufør og sliter med slitenhet osv, et karbad kan være rene "terapien" for meg, fysisk og psykisk. Tror jeg ville savne badekaret mye... Men.. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: e70c3...5f8
☆☆☆ Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) I ditt tilfelle; badekar og påmontert dusjvegg i herda glas (som dekker ca halve lengda av karet). Sjølv ser eg ikkje gleda i eit karbad. Edit: sånn http://bademiljo.no/produkter/U3102-0001R Endret 4. oktober 2015 av ★
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Vi har stort badekar med påmontert dusjvegg i glass, veldig pent og praktisk. Hadde ikke greid meg uten badekaret, bruker det hver dag også nå i skrivende stund 🛀 😃 Anonymous poster hash: 027b3...14b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Hvis badekaret er bra for deg og det blir brukt endel, så ville jeg absolutt gått for badekar med dusjvegg. Det er 5 år siden jeg flyttet fra forrige leilighet, den hadde badekar. Her jeg bor nå, er det bare dusj. Jeg savner fremdeles badekaret Anonymous poster hash: 1c7a3...f7f
Gjest Muji81 Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Vi har stort badekar med påmontert dusjvegg i glass, veldig pent og praktisk. Hadde ikke greid meg uten badekaret, bruker det hver dag også nå i skrivende stund 🛀 😃 Anonymous poster hash: 027b3...14b Jeg også! Badedamer ftw!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Herlig :-) Sover mye bedre på natten etter et deilig bad Anonymous poster hash: 027b3...14b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg badet sammen med datteren min på 3 år 2-3 ganger i uka! Blir kjipt når hun blir så stor at jeg ikke kan bade sammen med henne mer. Ser for meg det blir mer tiltak å ta seg et bad da. Nå må jeg jo være på badet sammen med henne uansett, så da kan jeg liksågodt hoppe oppi Vi har bare badekar og jeg har ingen problemer med å bruke karer som dusj heller. Henger meg på dem som anbefaler dusjvegg. Heia badegjengen! Ikke bytt det med kabinett!!! Anonymous poster hash: 981ec...f24
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Åååh, ikke dropp badekaret. Har savnet badekar intenst i mange år nå. Synes det var mange gode forslag her om badekar med dusjvegg Anonymous poster hash: 0b52e...7da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå