Gå til innhold

ok! nå skjønner jeg ingen ting!

Anbefalte innlegg

Fant igår ut at jeg er gravid..tok en klar positiv test..idag tok jeg en digital med ukeindikator og den viste gravid 1-2..

problemet her er at jeg hadde mensen fra 21-26 september! Hvordan i alle dager kan jeg da ha blitt gravid på denne korte tiden? Tok eggeløsningstester på torsdag og fredag som var positive..disse blir jo positive hvis det er graviditet også!

Hadde sex tirsdagen men kan det da ha gjort meg gravid så fort?

Fortsetter under...

Jeg er ikke sikker men trodde ukesindikatoren viser foster sin alder. Og at du da er 3-4 gravid og foster 1-2 uker gammel. Da kan det jo stemme med at den mens du opplevde er en blanding av festeblødning og skjøre slimhinner eller noe.

Anonymous poster hash: 12bc5...16a

Jeg har sett at du har skrevet andre innlegg.

Slik jeg ser det er det to muligheter:

Du ble gravid forrige måned og hadde "mensen", eller en blødning, i svangerskapet.

Eller du har vært gravid, kanskje ble det forrige måned, men har opplevd en spontanabort. Dessverre tror jeg det er mest sannsynlig ettersom CB viste 1-2 uker.

Du må uansett komme deg til legen. Lykke til!

Anonymous poster hash: eb6f0...423

Takk for svar :)

Jeg tok tester før "mensen" kom og alle disse var negative så det er rart om jeg fikk sa istedenfor mensen disse dagene..ikke smerter eller klumper heller..men jeg har tenkt tanken jeg også.at det kan ha skjedd.jeg får ta tiden til hjelp å se åssen det går..!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...