Gå til innhold

Tenkte å bestille noe hos "Blivakker", men blir skeptisk når de ber om mitt personnummer. Noen som kan si no om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sikkert å handle der? Er det vanlig at det bes om personnummer?

Tenkte å bestille Bareminerals id pudder. Kan jeg stole på at det er orginalvare? Noen som har handlet der?

Anonymous poster hash: 04497...26c

Skrevet

Har handlet der flere ganger jeg, uten problem.

Anonymous poster hash: b8c35...c57
Skrevet

Men har du oppgitt personnummeret ditt? Er det ok likssom? Veldig skeptisk til det jeg altså :-D

Anonymous poster hash: 9c066...f1e

Skrevet

Men har du oppgitt personnummeret ditt? Er det ok likssom? Veldig skeptisk til det jeg altså :-D

Anonymous poster hash: 9c066...f1e

Er lenge siden jeg har handla der nå, men gjorde vel det den gang om jeg ikke kom videre i prosessen før jeg skrev det inn :) 

Anonymous poster hash: b8c35...c57

Skrevet

Jeg kjenner ikke til nettsiden, men hadde aldri oppgitt porsonnummeret mitt! Hva skal de med det liksom?

Skrevet

De trenger vel personnummeret ditt om du må kredittsjekkes. Skal du opprette konto eller handle med faktura gjør de ofte det først.

Skrevet

Det er kun hvis du ikke betaler med kort der og da men får faktura vis Klara at man må oppgi personnummer. Dette er et krav når man kjøper "på kredit". Man får jo varene før man betaler. Derfor må personnummer oppgis.

Bruker mye Klara, ikke bare via Blivakker, og det er en trygg og fin betalingsmåte.

Skrevet

Avhenger ikke det av hvilken betalingsmåte en velger da? Jeg husker ikke hvordan det var hos Blivakker, men vet at på et annet nettsted måtte jeg oppgi det hvis man skal ha faktura for eksempel. Jeg betaler alltid med kredittkort, så jeg slapp å oppgi personnummeret.

Anonymous poster hash: fcb90...f32

Skrevet

Du må oppgi personnr ved kjøp av produkter du velger klarna faktura på.

Anonymous poster hash: 746ca...a8c

Skrevet

Har handlet der. Helt ok og varene er orginale. Personnummer oppgis dersom du skal betale med faktura eller konto. Det er vanlig de fleste steder nå.

Skrevet

Er bare hvis du skal betale med faktura at du trenger å oppgi personnr. Jeg handler ofte der, men betaler med kort, for liker å gjøre opp for meg med en gang. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...