Benedikte90 Skrevet 3. oktober 2015 #1 Del Skrevet 3. oktober 2015 Håper det er noen som kjenner igjen samme greia her: 7 dpo i dag og helt siden 3 dpo så har jeg hatt litt stikkinger og ubehag i begge sider og noen ganger itt nederst i magen. Men i dag så har det bare økt på. Fra morran av så følte jeg at jeg måtte være forsiktig når jeg gikk fordi det presset nedover der nede og nå utover kvelden så kjenner jeg at det virkelig presser og stikker. Kjenner det liksom bak i ryggen og ned i låra. Nå skal det nevnes at jeg har en ettåring som jeg løper etter og bærer på hele dagen og at jeg også var gravid forrige mnd men hadde en SA nesten med engang.. var som en 2 dagers forsinket mens. (Hadde ingen symptomer forrige mnd utenom at jeg var trøtt). Andre symptomer nå: - Er stuptrøtt og kan fint legge meg kl halv syv og sovne på sekundet. - Ammer enda men nå er brystknoppene så såre at jeg har lyst til å grine hver gang jeg legger henne til. Og jeg leter ikke etter symptomer.. tror jeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239461-jeg-har-s%C3%A5-vondt-i-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå