Gå til innhold

hjelp meg jenter!

Anbefalte innlegg

Jeg tok en på morgenurin som var negativ. Trodde ikm var til lørdag men det er visst i dag. Ingen tegn til TR foreløpig. Tar ny test i morra tidlig.

Så kjipt med SA. Jeg hadde en forrige mnd så har det friskt i minnet hvordan det føles:/

Men nå må dere bare hoppe i høyet. Lettere å bli gravid igjen rett etterpå en SA. Og EL kan dukke opp når som helst! :)

Fortsetter under...

Ingen TR på gang og testen er blendahvit! Jeg har gitt opp og har ingen flere tester igjen. Går ut i streik og tester ikke noe mer. TR kommer vel... en gang... !

Har blitt gjerrig. (bestilte ingen billilgtester på nett fordi vi egentlig ikke prøver.)

men jeg bare vet at jeg er gravid... er det som er helt på tryne her. :eeeh:  :legrine:

Benedikte90 det er så spennendeå følge deg.håper egget festet seg sent så du kan få noen positive tester snart..det kan fort bli dyrt om man ikke bestiller seg billig tester ja! Hold oss oppdaterte♡

Takk solstrålene mine:)

Annonse

Her skjer det ingenting 😕 ikke TR og kjenner ikke tegn til noe annet heller. Negativ test i går. Jeg trodde at man fikk EL fort og var normal med engang etter en SA. Var jo bare 5 uker når det skjedde. Dette begynner å bli mer kjedelig enn det er spennende.

Jeg var bare 4 uker på vei! Når jeg fikk sa nå 21 sept-26 sept.når fikk du negativ test etter sa? Mine er fortsatt svakt positive..legger ved bilde! Skjønner ingen ting jeg! Kan være du har hatt en senere eggløsning denne måneden grunnet sa!

Annonse

Hehe nja! Mange drømmer at de er gravide når de er det da:)

jeg fikk en kjempe positiv test i dag men samtidig mensen så jeg skjønner ingen verdens ting!

Jeg fikk en kjempe negativ test i dag og jeg er to dager (eller 4 dager over IKM). Føler meg ikke gravid og kjenner heller ikke noe til at TR er på vei. Brukte strimmel test fra Billigtest.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...