Gå til innhold

hjelp meg jenter!

Anbefalte innlegg

Jeg har en datter på snart 15 mnd så vi er ikke barnløse. Etter at vi prøvde nå så fant jeg plutselig ut at det egentlig passer bedre om jeg blir gravid etter jul :ler: :murvegg:Har blitt så sinnsykt ubesluttsom etter førstemann kom. 

Tok en test i dag som egentlig var negativ men hvis man la godvilja til så var det en liten strek der.. i sterkt lys.. :legrine:

Etter SA så ble jeg plutselig så innstilt på å bli gravid igjen med engang. Jeg var så overrasket når testen var positiv men så ble jeg så utrolig skuffet når det ikke gikk :/

Jeg er bare 7 dpo i dag.. tror jeg.

Greia er at jeg ikke skjønner når jeg har hatt EL etter SA. Og jeg er jo neste helt sikker på at jeg er gravid. kjenner det på hele kroppen og føler at jeg "kjenner det igjen" fra når jeg gikk med førstemann. Når vi allikevel er igang igjen så håper jeg jo veldig på en positiv test nå <3

Fortsetter under...

Jeg som har så lyst på vinterbarn.. det skulle jeg tenkt på litt før :P hahaha..

Her er neste alle i huset født i Juni. Meg, mannen, og to av tre barn. (han har to fra før).

Håper den sitter jeg også. Det hadde vært oppmuntrende i disse dager.

Jeg tok en RFSU test med morgenurin. Nå er den jo gammel men nå er det rosa strek der da .. hahaha :legrine:

Mannen min skal dra å kjøpe en digital i morgen:) så får vi se:)

Benedikte90 det skal jo ikke komme en rosa strek uansett om den er gammel..legg ved bilde?

Jeg har 3 barn .en 19 juli,25 september og 5 oktober! Kan si det er travle dager om dagen!! Har du en test liggende klar for morgenurin?

Flink som klarer å vente altså:)

Annonse

Mannen min skal dra å kjøpe en digital i morgen:) så får vi se:)

Benedikte90 det skal jo ikke komme en rosa strek uansett om den er gammel..legg ved bilde?

Jeg har 3 barn .en 19 juli,25 september og 5 oktober! Kan si det er travle dager om dagen!! Har du en test liggende klar for morgenurin?

Flink som klarer å vente altså:)

Jeg måtte løpe opp og ta lilleba som våknet her så får ikke tatt bilde. Men testen er blitt litt ødelagt. Den rosa streken er rosa.. ingen tvil men jeg tok jo testen på morran i dag og streken ligger på skjeiva inni der... sikkert fordi jeg har dratt den opp og ned fra søpla 4-5 ganger i dag. Hehehe

Annonse

Tar du rfsu sine hver gang?

er det lørdag du skal ha mensen?

Jeg tok digitaltest igår som viste gravid 1-2.

Var hos legen idag og der var testen positiv og hun kjente at livmoren var litt større..tok ultralyd utvendig.(bare for å se om vi kunne se noe)

Er egentlig litt tidlig med utvendig..hun er ikke ekspert på det men sa at hun så "noe" og regnet med at jeg var 6 uker på vei..tok blodprøve og skal tilbake imorgen for ny blodprøve.da får jeg svar på om den går oppover:)

Så gøy da!! Gratulerer!!

Jeg har tatt RFSU sine tester hver gang ja.

tenkte at det er de som slår ut tidligst siden de digitaltestene krever mer av HCG hormonet.

Skal ha mensen på lørdag ja. -_-

Jeg har så vondt nedentil altså. Det presser hele tiden. Murringer i ryggen har jeg også fått de siste to dagene.

Jeg har fått negative tester med rfsu og positiv med billigstrimler tidligere..prøv ett annet merke kanskje..:)

det er så spennende i disse dager..håper du får en strek på test snart!! Kanskje i morgen:)

Fått noe svar fra blodprøven? VELDIG spent på dine vegne ❤️

Jeg har fått negative tester med rfsu og positiv med billigstrimler tidligere..prøv ett annet merke kanskje.. :)

det er så spennende i disse dager..håper du får en strek på test snart!! Kanskje i morgen:)

Fikk negativ i dag også. 10 DPO. Prøvde en ny en til RFSU som var digital. Jeg er sikkert ikke gravid og gidder ikke teste mer med mindre mens utebir :) Lykke til videre dere andre :)

Hei mingemaura

jeg fikk svar på den første blodprøven og hcg lå på 83..

Og positive tester hos legen både igår og idag..får svar på om det er stigning eller ikke i morgen..så jeg er så spent..jeg er nok ikke 6 uker på vei som jeg trodde.da ville nok hcg en vært høyere.hmm..

hvordan er det med deg?

Benedikte! Du kan være gravid selv om den ikke ble det idag da..det er fortsatt lenge til lørdag! Må ikke gi opp enda:):)

Hei mingemaura

Og positive tester hos legen både igår og idag..får svar på om det er stigning eller ikke i morgen..så jeg er så spent..jeg er nok ikke 6 uker på vei som jeg trodde.da ville nok hcg en vært høyere.hmm..

hvordan er det med deg?

Benedikte! Du kan være gravid selv om den ikke ble det idag da..det er fortsatt lenge til lørdag! Må ikke gi opp enda:) :)

Joda, det kan jo være men i dag så har jeg mye mindre symptomer. bare bittelitt mensmurringer (brennende følelse) i korsryggen som gradvis har avtatt i løpet av dagen. Off, har blitt skikkelig negativ jeg nå :P

Hei mingemaura

hvordan er det med deg?

Benedikte! Du kan være gravid selv om den ikke ble det idag da..det er fortsatt lenge til lørdag! Må ikke gi opp enda:):)

Håper på fin stigning hos deg snart da! :-) blir spennende!! Oppdater oss i morgen.

Jeg stresser rundt og er kjempeglad for masse fine positive tester :) håper bare lille holder seg!

Jeg tok en på morgenurin som var negativ. Trodde ikm var til lørdag men det er visst i dag. Ingen tegn til TR foreløpig. Tar ny test i morra tidlig.

Så kjipt med SA. Jeg hadde en forrige mnd så har det friskt i minnet hvordan det føles:/

Men nå må dere bare hoppe i høyet. Lettere å bli gravid igjen rett etterpå en SA. Og EL kan dukke opp når som helst! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...