Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #51 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg tenker man har ikke så dårlig råd om man bruker 1600,- på vinterjakker uansett om det er til tre barn. Anonymous poster hash: 51b55...168
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #52 Skrevet 4. oktober 2015 De to yngste skal vel kunne arve fra eldre bror? SÅ slitt blir ikke jakkene etter en sesong? Vi har fire barn, tre av de har brukt jakken sin to sesonger og arvet de videre. MÅ alle ha ny jakke hvert år? Og ikke minst, MÅ de ha de samtidig? Anonymous poster hash: 9bdc0...393
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #53 Skrevet 4. oktober 2015 De to yngste skal vel kunne arve fra eldre bror? SÅ slitt blir ikke jakkene etter en sesong? Vi har fire barn, tre av de har brukt jakken sin to sesonger og arvet de videre. MÅ alle ha ny jakke hvert år? Og ikke minst, MÅ de ha de samtidig? Anonymous poster hash: 9bdc0...393 Som sagt så er her ingenting å arve. Vi har ingenting fra i fjor da vi mistet alt... Anonymous poster hash: 8efc6...372
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #54 Skrevet 4. oktober 2015 De to yngste skal vel kunne arve fra eldre bror? SÅ slitt blir ikke jakkene etter en sesong? Vi har fire barn, tre av de har brukt jakken sin to sesonger og arvet de videre. MÅ alle ha ny jakke hvert år? Og ikke minst, MÅ de ha de samtidig? Anonymous poster hash: 9bdc0...393 Som sagt så er her ingenting å arve. Vi har ingenting fra i fjor da vi mistet alt... Anonymous poster hash: 8efc6...372 Hvorfor mistet dere alt? Anonymous poster hash: 0bef8...85c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #55 Skrevet 4. oktober 2015 De to yngste skal vel kunne arve fra eldre bror? SÅ slitt blir ikke jakkene etter en sesong? Vi har fire barn, tre av de har brukt jakken sin to sesonger og arvet de videre. MÅ alle ha ny jakke hvert år? Og ikke minst, MÅ de ha de samtidig? Anonymous poster hash: 9bdc0...393 Som sagt så er her ingenting å arve. Vi har ingenting fra i fjor da vi mistet alt... Anonymous poster hash: 8efc6...372 Hvorfor mistet dere alt? Anonymous poster hash: 0bef8...85c Om jeg sier det så blir jeg gjenkjent. Har alt av sportsutstyr fordi det lå på hytta til mine foreldre. Ellers måtte vi kjøpe inn det meste på nytt. Anonymous poster hash: 8efc6...372
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå