Gå til innhold

Flere som sliter med søvn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er stuptrøtt men slitet likevel med å sovne, og når jeg først sovner våkner jeg veldig lett. Er 7+3 og føler jeg går rundt i koma om dagen. Siste uka nå ligger jeg å vrir meg i senga flere timer hver natt uten å få sove. Når jeg først sovner sover jeg lett og våkner av vanlige lyder ute som biler eller folk som prater. Våkner og så fort mannen begynner å snorke. Blir snart gal av dette.... Har alltid sove veldig tungt, våkner knapt nok av brannalarmen til vanlig, men våkner med engang det er noe med 5 åringen da. Så er stor forskjell fra sånn det er til vanlig

Anonymous poster hash: a1a14...f18

Skrevet

Ja, jeg har det også sånn! Og mannen snorker som et uvær... Våkna halv seks i dag og fikk ikke sove igjen. Det var veldig kjekt når jeg ike hadde trengt å stå opp før åtte med ungene! Men jeg sover godt om dagen da :-)

Skrevet

På dagen ja, det gjør jeg og. Trenger ikke legge meg for å sove engang bare slenge meg på sofaen så er jeg bort.

Anonymous poster hash: a1a14...f18

Skrevet

Jeg har det også sånn. Våkner veldig lett av lyder og får ikke sove igjen. Er stuptrøtt på kvelden og kan gjerne legge meg 9-10 tiden, men våkner altså i 2-3 tiden og er lys våken. Ligger og grubler litt i tillegg. Er det hormoner som gjør meg mer bekymret? Er det vanlig?

Skrevet

Har også det sånn. De siste 5 ukene har jeg sovet maks 3 timer sammenhengende. Jeg våkner av ingenting, også klarer jeg bare ikke og sovne igjen. Kan ta flere timer. Flere dager har jeg stått opp kl. 5.. Begynner virkelig å ta på. Er så uendelig trøtt hele tiden.. :-(

Er 12+2 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...