Gå til innhold

Håper noen har tid til å se fort på oss! :)

Anbefalte innlegg

Hei fine damer!

Jeg og min fantastiske samboer har prøvd i et år å bli gravide, noe som desverre ikke har fungert hittil. Så gleden var stor i Juli når vi fant ut at jeg var 5 uker på vei. Men august kom, og når vi nådde 7 uker mistet vi desverre..

Sorgen var tung og vi ventet med å prøve fram til denne måneden (er 6 dpo i dag).

Og denne måneden har jeg en rolig med spent følelse inni meg. Jeg hadde nemlig operasjon etter spontanaborten i August der de fjernet en cyste og litt endometriose i buken.

Så etter dette begynte jeg å være flink til å ta både vitaminer, drikke rooibos te, grapefruktjuice og har tatt Wild Yam etter eggløsning. Har hatt konstant svake menssmerter hver dag etter EL, og selv om jeg ikke vet om dette er noe bra så har jeg en god følelse på det :)

Jeg håper virkelig at vi snart kan bli gravide, og lurer derfor på om noen av dere fine damer kanskje klarer å se noe ang dette. Jeg trodde en graviditet var lett å få når man har møtt mannen i sitt liv, men alt kan vel ikke være perfekt :-) hihi.

Min fødselsdato; 050792

Sambo's dato; 100792

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg fikk positiv test bare noen dager etter innlegget ❤️❤️

Klarer du å se om graviditeten vil gå bra de neste månedene? Er så redd for å miste pga MA'en i august :(

Så morsomt. Jeg lurte på om jeg skulle spørre om du allerede var gravid. Gratulerer så mye. Slapp av og nyt svangerskapet ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...