Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Vi skal fly om et par timer, mellomlande noen timer og fly videre til endelig destinasjon. Nå er første fly kansellert, og jeg fikk sms om at de jobber med å finne alternativer. Kan det bety at vi først får fly i morgen f eks ? Eller kan vi bruke andre flyselskaper for å rekke vårt neste fly ? Hjelp! Anonymous poster hash: 51814...449
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Har du bestilt gjennomgående reise? Anonymous poster hash: 5b4d2...f60
Gjest Antarctica Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Vi skal fly om et par timer, mellomlande noen timer og fly videre til endelig destinasjon. Nå er første fly kansellert, og jeg fikk sms om at de jobber med å finne alternativer. Kan det bety at vi først får fly i morgen f eks ? Eller kan vi bruke andre flyselskaper for å rekke vårt neste fly ? Hjelp! Anonymous poster hash: 51814...449 Hvis du selv kjøper ny billett, risikerer du å måtte betale selv. Spør i luka deres og forklar at dere er redde for forbindelsen videre.
Gjest Antarctica Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 (Hvis du har kjøpt billett hos Norwegian kan du glemme at de tar ansvar... Da ville jeg ha ombooket neste flygninger!)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Har bestilt reise hele veien frem ja. Det er KLM. Går ikke så mange avganger fra vår flyplass med det selskapet, får se hva de kommer opp med. HI Anonymous poster hash: 51814...449
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 Sist gang det skjedde med oss, så ombooket de bare til et annet flyselskap som også fløy til samme destinasjon på samme dag. Bare press litt på dem :) Anonymous poster hash: b9b69...d84
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #7 Skrevet 2. oktober 2015 Sist gang det skjedde med oss, så ombooket de bare til et annet flyselskap som også fløy til samme destinasjon på samme dag. Bare press litt på dem :) Anonymous poster hash: b9b69...d84 Ok takk. Ja det er helt utelukket å fly i morgen, da har vi planer. Anonymous poster hash: 51814...449
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #8 Skrevet 2. oktober 2015 Sist gang det skjedde med oss, så ombooket de bare til et annet flyselskap som også fløy til samme destinasjon på samme dag. Bare press litt på dem :) Anonymous poster hash: b9b69...d84 Ok takk. Ja det er helt utelukket å fly i morgen, da har vi planer. Anonymous poster hash: 51814...449 Det bryr neppe flyselskapet seg om. Anonymous poster hash: d8c46...799
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #9 Skrevet 2. oktober 2015 Sist gang det skjedde med oss, så ombooket de bare til et annet flyselskap som også fløy til samme destinasjon på samme dag. Bare press litt på dem :) Anonymous poster hash: b9b69...d84 Ok takk. Ja det er helt utelukket å fly i morgen, da har vi planer. Anonymous poster hash: 51814...449 Det bryr neppe flyselskapet seg om. Anonymous poster hash: d8c46...799 Det er jo derfor jeg spør. Det er en grunn til at jeg har booket billetter akkurat i dag, og tatt fri fra skole og jobb for å bruke denne dagen som reisedag. At de velger å kansellere flyet fire timer før avgang, bør ikke være mitt problem. Det var derfor jeg lurte på om man kan bookes med andre flyselskaper. Anonymous poster hash: 51814...449
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #10 Skrevet 2. oktober 2015 Sist gang det skjedde med oss, så ombooket de bare til et annet flyselskap som også fløy til samme destinasjon på samme dag. Bare press litt på dem :) Anonymous poster hash: b9b69...d84 Ok takk. Ja det er helt utelukket å fly i morgen, da har vi planer. Anonymous poster hash: 51814...449 Haha, planer hvor da? 😂 Her, der dere skal eller? Tror du tuller litt jeg. 😉 Anonymous poster hash: 9510b...b10
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #11 Skrevet 2. oktober 2015 Sist gang det skjedde med oss, så ombooket de bare til et annet flyselskap som også fløy til samme destinasjon på samme dag. Bare press litt på dem :) Anonymous poster hash: b9b69...d84 Ok takk. Ja det er helt utelukket å fly i morgen, da har vi planer. Anonymous poster hash: 51814...449 Haha, planer hvor da? 😂 Her, der dere skal eller? Tror du tuller litt jeg. 😉 Anonymous poster hash: 9510b...b10 Hvorfor i alle dager skulle noen tulle om dette?? De har da vel selvsagt booket fly i dag fordi de har planer på DESTINASJONEN i morgen! Hjelpes.. Håper det løste/løser seg hi. Anonymous poster hash: 203b8...d18
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #12 Skrevet 2. oktober 2015 Sist gang det skjedde med oss, så ombooket de bare til et annet flyselskap som også fløy til samme destinasjon på samme dag. Bare press litt på dem :) Anonymous poster hash: b9b69...d84 Ok takk. Ja det er helt utelukket å fly i morgen, da har vi planer. Anonymous poster hash: 51814...449 Haha, planer hvor da? 😂 Her, der dere skal eller? Tror du tuller litt jeg. 😉 Anonymous poster hash: 9510b...b10 Hvorfor i alle dager skulle noen tulle om dette?? De har da vel selvsagt booket fly i dag fordi de har planer på DESTINASJONEN i morgen! Hjelpes.. Håper det løste/løser seg hi. Anonymous poster hash: 203b8...d18 Da må det jo være greit å reise i morgen og få med seg noe enn å ikke reise i det hele tatt?? Anonymous poster hash: a4f24...95e
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #13 Skrevet 2. oktober 2015 Sist gang det skjedde med oss, så ombooket de bare til et annet flyselskap som også fløy til samme destinasjon på samme dag. Bare press litt på dem :) Anonymous poster hash: b9b69...d84 Ok takk. Ja det er helt utelukket å fly i morgen, da har vi planer. Anonymous poster hash: 51814...449 Haha, planer hvor da? 😂 Her, der dere skal eller? Tror du tuller litt jeg. 😉 Anonymous poster hash: 9510b...b10 Planer ja. Et bryllup som er hele poenget med reisen. Skjønner ikke hvorfor det er så tullete... Hi Anonymous poster hash: 51814...449
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #14 Skrevet 2. oktober 2015 Sist gang det skjedde med oss, så ombooket de bare til et annet flyselskap som også fløy til samme destinasjon på samme dag. Bare press litt på dem :) Anonymous poster hash: b9b69...d84 Ok takk. Ja det er helt utelukket å fly i morgen, da har vi planer. Anonymous poster hash: 51814...449 Haha, planer hvor da? Her, der dere skal eller? Tror du tuller litt jeg. Anonymous poster hash: 9510b...b10 Planer ja. Et bryllup som er hele poenget med reisen. Skjønner ikke hvorfor det er så tullete... Hi Anonymous poster hash: 51814...449 Hvordan gikk det da hi? Anonymous poster hash: ce4ac...a08
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #15 Skrevet 2. oktober 2015 Det gikk bra. Måtte bli ganske så sint ( men saklig) og vi fikk plass på neste fly (som egentlig var fullt) slik at vi rakk neste fly også. Hi Anonymous poster hash: 51814...449
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #16 Skrevet 2. oktober 2015 Det gikk bra. Måtte bli ganske så sint ( men saklig) og vi fikk plass på neste fly (som egentlig var fullt) slik at vi rakk neste fly også. Hi Anonymous poster hash: 51814...449 Måtte noen andre gå av så dere skulle få plass da? Anonymous poster hash: ce4ac...a08
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #17 Skrevet 3. oktober 2015 Det gikk bra. Måtte bli ganske så sint ( men saklig) og vi fikk plass på neste fly (som egentlig var fullt) slik at vi rakk neste fly også. Hi Anonymous poster hash: 51814...449 Kjempe bra, godt at du hørte på rådet mitt God tur, og kos dere! Anonymous poster hash: b9b69...d84
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #18 Skrevet 3. oktober 2015 Det gikk bra. Måtte bli ganske så sint ( men saklig) og vi fikk plass på neste fly (som egentlig var fullt) slik at vi rakk neste fly også. Hi Anonymous poster hash: 51814...449 Måtte noen andre gå av så dere skulle få plass da? Anonymous poster hash: ce4ac...a08 I tilfellet som dette, overbooking osv. så tilbyr flyselskap de som orker å vente til neste avgang hvor det er ledig plass, mot en sum for kompensasjon. Flere ganger har jeg takket ja Siden jeg hadde god tid, og kjekt å få de ekstra kronene Anonymous poster hash: b9b69...d84
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #19 Skrevet 3. oktober 2015 Det gikk bra. Måtte bli ganske så sint ( men saklig) og vi fikk plass på neste fly (som egentlig var fullt) slik at vi rakk neste fly også. Hi Anonymous poster hash: 51814...449 Måtte noen andre gå av så dere skulle få plass da? Anonymous poster hash: ce4ac...a08 Det er ganske vanlig med overbookede fly, og ganske godt betalt å da "gå av" Har en kamerat som flyr veldig mye i forbindelse med jobb, han har tjent masse penger på å vente på neste fly når det er overbooket Anonymous poster hash: d2516...ea4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå