Gå til innhold

Jeg skal ikke amme - sportsbh eller vanlig bh?

Anbefalte innlegg

Hva er best å ta med til føden? Får nok piller som stopper melkeproduksjonen, men.. Føler ikke for å kjøpe ammebh siden jeg ikke skal amme. Er sportsbh et godt valg, eller er det like greit med vanlig bh med spiler?

Anonymous poster hash: 7a854...277

Fortsetter under...

Min erfaring er at de helst ikke gir tabletter for å stoppe melkeproduksjonen.

Min baby døde og jeg fikk bare råd om å knyte noe stramt rundt og ikke pumpe uansett.

Det var grusomt vondt i et døgn ca, men da hadde jeg ammet og hadde fått igang melkeproduksjonen før jeg måtte slutte. Det blir sikkert ikke så vondt for deg som 'bare' skal forhindre at den kommer igang.

Anonymous poster hash: f2679...431

Annonse

Stram sports bh det vil gjøre vondt, men beste måten å hindre melka.

De har gått bort fra tabletter grunnet skumle bivirkninger.

Babyen min var dødfødt. Fikk streng beskjed om å ikke pumpe, men fikk så brystbetenelse og måtte pumpe tomt i noen dager mens jeg gikk på penicilin.

Sprengen skal vel gi seg etter 48-72 timer hvis du slipper betenelse.

Anonymous poster hash: ff717...df6

Takk. Huff. Høres vondt ut.. lurt å ta med skjerf på føden da? For å knyte.. og jeg som trodde jeg kunne få piller. Er det noen kjerringråd som hjelper? Urter? Hva gjør jeg hvis jeg får brystspreng? Ikke lette på trykket for enhver pris?

Du må følge litt med blir brystenerødstripet er det betenelse og du må pumpe, men er det bare litt vondt går det greit å la vær.

Jeg ble bundet opp med sportsbandasje på sykehuset av jordmor, men med en god stram sportsbh slipper du oppbindinga som er bare tungvindt.

Anonymous poster hash: ff717...df6

Min venninne av meg har ikke ammet noen av sine tre barn og gav beskjed om dette med en gang hun kom inn på føden. Hun fikk tabletter som stoppet melkeproduksjon før den kom i gang og hadde dermed ikke noe problemer med dette.

Jøss hva blir det neste? vil ikke amme eller er det sykdom med medisiner som gjør amming umulig? til og med min søster som har MS ammet men hun tok ikke de sterkeste medikamentene mens hun ammet i 4 måneder. Etter det anbefalte legene henne å begynne med bremsemedisin igjen å da ble hun frarådet å ikke amme lenger. Er den nye moten å ikke amme?

Anonymous poster hash: 0d59c...bee

Jøss hva blir det neste? vil ikke amme eller er det sykdom med medisiner som gjør amming umulig? til og med min søster som har MS ammet men hun tok ikke de sterkeste medikamentene mens hun ammet i 4 måneder. Etter det anbefalte legene henne å begynne med bremsemedisin igjen å da ble hun frarådet å ikke amme lenger. Er den nye moten å ikke amme?

Anonymous poster hash: 0d59c...bee

Det har vel ikke du noe med? Unødvendig kommentar.

Anonymous poster hash: a2b46...147

Jøss hva blir det neste? vil ikke amme eller er det sykdom med medisiner som gjør amming umulig? til og med min søster som har MS ammet men hun tok ikke de sterkeste medikamentene mens hun ammet i 4 måneder. Etter det anbefalte legene henne å begynne med bremsemedisin igjen å da ble hun frarådet å ikke amme lenger. Er den nye moten å ikke amme? Anonymous poster hash: 0d59c...bee

Jeg skal sitte og godte meg over at du ikke vet hvorfor jeg ikke skal amme :D

Annonse

Min venninne av meg har ikke ammet noen av sine tre barn og gav beskjed om dette med en gang hun kom inn på føden. Hun fikk tabletter som stoppet melkeproduksjon før den kom i gang og hadde dermed ikke noe problemer med dette.

Så noen gir det, andre ikke? Hvilket sykehus var det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...