Gå til innhold

Gravid og blod i urinen..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 8 uker på vei og fikk i dag påvist blod i urinen når jeg var til legen. De sa ikke noe om hva dette kunne være men skulle sende prøvene videdre til dyrking.

Noen som vet hva det kan være? Jeg blir så nervøs!

Anonymous poster hash: 8c507...67f

Veldig vanlig med blod i urinen. Vanlig å sende inn prøve til dyrking, og hvis det er noe infeksjon, som er veldig vanlig når man er gravid, får du antibiotika. Har selv gått på tre kurer i løpet av svangerskapet. Er nå i uke 37, så jeg håper å slippe flere uvi nå :) Ingenting å bekymre seg for hvertfall! Klem

Jeg er 8 uker på vei og fikk i dag påvist blod i urinen når jeg var til legen. De sa ikke noe om hva dette kunne være men skulle sende prøvene videdre til dyrking.

Noen som vet hva det kan være? Jeg blir så nervøs!

Anonymous poster hash: 8c507...67f

Veldig vanlig med blod i urinen. Vanlig å sende inn prøve til dyrking, og hvis det er noe infeksjon, som er veldig vanlig når man er gravid, får du antibiotika. Har selv gått på tre kurer i løpet av svangerskapet. Er nå i uke 37, så jeg håper å slippe flere uvi nå :) Ingenting å bekymre seg for hvertfall! Klem

Ps. Er ikke alltid det slår ut på testen hos legen. Men når de sender til dyrking får de sjekket urinen nøye :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...