Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Har prøvd mange forskjellige slag av fiskekaker og fiske karbonader, men finner ingen som er gode. Hvilken synes du er best og hvor får jeg kjøpt dem?? Anonymous poster hash: eca8e...568
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Knutstad Holen har de aller beste fiskekakene! Anonymous poster hash: e05e3...982
TPK Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Tror det er Godehav (Rema) som har en med ost og bacon. Er ikke så usunn som det høres ut.
MarianeA Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Har prøvd mange forskjellige slag av fiskekaker og fiske karbonader, men finner ingen som er gode. Hvilken synes du er best og hvor får jeg kjøpt dem?? Anonymous poster hash: eca8e...568 Hvis du har prøvd mange slag fiskekaker og karbonader og ikke synes de er gode, liker du sikkert ikke kjøpte fiskekaker Her har vi en fiskebutikk som selger hjemmelagde fiskekaker og de er bare nydelige. Kan ikke måle seg med andre. Jeg kjøper innimellom fiskekaker på butikken og de smaker nokså likt. Litt tam og kjedelig men helt ok med stekt løk og poteter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå