Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Noen som har erfaring med ulltøyet til barn fra woolland? God kvalitet? Anonymous poster hash: 7525d...199
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 7525d...199
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Har ikke testet, siden jeg synes prisene er ganske stive. Ser ikke poenget med englevinger på ryggen heller... Anonymous poster hash: b87ff...ada
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Har ikke testet, siden jeg synes prisene er ganske stive. Ser ikke poenget med englevinger på ryggen heller... Anonymous poster hash: b87ff...ada Englevinger?? Det er jo bare ett plagg. Ikke spesielt dyrt synes jeg. Det er jo ull. Mye finere hverdagstøy enn ullundertøy fra Devold og Pierre Robert. Anonymous poster hash: 7525d...199
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Noen som har erfaring med ulltøyet til barn fra woolland? God kvalitet? Anonymous poster hash: 7525d...199 Jeg har kjøpt flere "joggedresser" til frøkna som nå er 8 år. De er brukt i både en og to sesonger og er like fine. Ingen hull :-) Anonymous poster hash: 78786...577
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Noen som har erfaring med ulltøyet til barn fra woolland? God kvalitet? Anonymous poster hash: 7525d...199 Jeg har kjøpt flere "joggedresser" til frøkna som nå er 8 år. De er brukt i både en og to sesonger og er like fine. Ingen hull :-) Anonymous poster hash: 78786...577 Takk for svar! Er de små eller store i størrelsen? Anonymous poster hash: 7525d...199
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Lengden er normal, men jeg syns de er smale i størrelsen. Men det passer veldig bra for oss :-) Anonymous poster hash: 78786...577
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 De er supre! Men litt smale ja, det kan jeg være enig i. Har ikke kjøpt selv,syns de var litt dyre, men har fått. Ikke for tykke og ikke for tynne
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #9 Skrevet 1. oktober 2015 Noen som har erfaring med ulltøyet til barn fra woolland? God kvalitet? Anonymous poster hash: 7525d...199 Jeg har kjøpt flere "joggedresser" til frøkna som nå er 8 år. De er brukt i både en og to sesonger og er like fine. Ingen hull :-) Anonymous poster hash: 78786...577 Kan barna gå i kun dette på skolen, uten at det ser ut som de går i bare undertøy? Anonymous poster hash: 376db...1eb
Chl85 Skrevet 1. oktober 2015 #10 Skrevet 1. oktober 2015 Syns det er mye fint... Men litt dyrt for hverdagstøy etter min mening.... I hvertfall hvis det skal brukes i vilter lek i barnehage. En bukse og genser koster like mye som 2 ullsett/undertøy en del andre steder. Kjøpte en body til ei venninne og den kosta 400 kr...Var fin og var en gave. Blir dyrt hvis du skal ha 2-4 stk til skift og i tillegg har flere barn. Men klart, økonomien til folk er jo forskjellig
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #11 Skrevet 1. oktober 2015 Syns det er mye fint... Men litt dyrt for hverdagstøy etter min mening.... I hvertfall hvis det skal brukes i vilter lek i barnehage. En bukse og genser koster like mye som 2 ullsett/undertøy en del andre steder. Kjøpte en body til ei venninne og den kosta 400 kr...Var fin og var en gave. Blir dyrt hvis du skal ha 2-4 stk til skift og i tillegg har flere barn. Men klart, økonomien til folk er jo forskjellig Nå tenker jeg først og fremst til eldstejenta vår som har begynt i første klasse. Ikke like stas å løpe rundt med typisk ullundertøy der. Tenker en kjole, skjørt og en joggedress til henne. For er enig i at det blir dyrt om du skal ha flere skift til flere unger. Har to yngre gutter, de får klare seg med Devold/Janus/Pierre Robert etc... Anonymous poster hash: 7525d...199
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #12 Skrevet 1. oktober 2015 Noen som har erfaring med ulltøyet til barn fra woolland? God kvalitet? Anonymous poster hash: 7525d...199 Jeg har kjøpt flere "joggedresser" til frøkna som nå er 8 år. De er brukt i både en og to sesonger og er like fine. Ingen hull :-) Anonymous poster hash: 78786...577 Kan barna gå i kun dette på skolen, uten at det ser ut som de går i bare undertøy? Anonymous poster hash: 376db...1eb De jeg har kjøpt ser ikke ut som undertøy, det ser ut som en fin joggedress :-) Anonymous poster hash: 78786...577
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå