Sint naken biltyv Skrevet 20. oktober 2015 #176 Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg vet hvordan du har det... Har lenge følt at min samboer har vært utro mot meg. Vi har bodd sammen i 2år. Han sover med telefon under madrassen der han ligger har den med overalt og vokter den. Han har ikke penger på telefon men han har mye kompiser. Det tikker inn ofte masse meldinger jeg aldri har sett. Og telefon hans ringer 3-4ganger men han tar ikke opp. Han sier det er en kompis han ikke vill snakke med. Jaa.. det er alltid "kompis". Skulle gjerne trodd på det. Han er ute heledagen kommer hjem på kvelden spiser sover også er det pån igjen. Jeg er gravid og er halvveis. Vi har ett aktivt sexliv. Jeg vet hvordan smerten er .Jeg skriver dette pga jeg er så nedenfor. Fikk melding istad at han kom seint i kveld fordi han skulle jobbe. Og da tenker jeg HVORDAN JOBB. Han må juge. Han har kunn en jobb og det er i en barnehage. Jeg begynte å gråte å bli frustrert. Sendte han masse meldinger så skrudde han av telefon. Det var ikke pent. Han har masse kompisser og han er ikke en fest type. Han har heller ikke vært interisert i andre damer. Men jeg får ikke dette til å se noe logisk ut jeg. Det er ikke bare du som er gravid og har det forferdelig med mannen. Jeg sender deg en god varm klem! Vil virkelig anbefale deg å gå nå før barnet blir født. Han kommer ikke til å bli bedre, og du fortener så mye bedre (uavhengig av om han er utro eller ei...)Anonymous poster hash: 4d571...105 Det er veldig vanskelig å gå fra han. Ikke den snille typen når det gjelder det Men hvorfor i all verden har du valgt å bli gravid med en sånn mann? Ikke for å dømme deg altså, jeg bare lurer. Anonymous poster hash: ba91a...583 Lurer jeg også på. Lurer på det med penger på telefonen? Hvor gamle er dere?😂😂 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/8/#findComment-147507345 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #177 Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg vet hvordan du har det... Har lenge følt at min samboer har vært utro mot meg. Vi har bodd sammen i 2år. Han sover med telefon under madrassen der han ligger har den med overalt og vokter den. Han har ikke penger på telefon men han har mye kompiser. Det tikker inn ofte masse meldinger jeg aldri har sett. Og telefon hans ringer 3-4ganger men han tar ikke opp. Han sier det er en kompis han ikke vill snakke med. Jaa.. det er alltid "kompis". Skulle gjerne trodd på det. Han er ute heledagen kommer hjem på kvelden spiser sover også er det pån igjen. Jeg er gravid og er halvveis. Vi har ett aktivt sexliv. Jeg vet hvordan smerten er .Jeg skriver dette pga jeg er så nedenfor. Fikk melding istad at han kom seint i kveld fordi han skulle jobbe. Og da tenker jeg HVORDAN JOBB. Han må juge. Han har kunn en jobb og det er i en barnehage. Jeg begynte å gråte å bli frustrert. Sendte han masse meldinger så skrudde han av telefon. Det var ikke pent. Han har masse kompisser og han er ikke en fest type. Han har heller ikke vært interisert i andre damer. Men jeg får ikke dette til å se noe logisk ut jeg. Det er ikke bare du som er gravid og har det forferdelig med mannen. Jeg sender deg en god varm klem! Vil virkelig anbefale deg å gå nå før barnet blir født. Han kommer ikke til å bli bedre, og du fortener så mye bedre (uavhengig av om han er utro eller ei...)Anonymous poster hash: 4d571...105 Det er veldig vanskelig å gå fra han. Ikke den snille typen når det gjelder detMen hvorfor i all verden har du valgt å bli gravid med en sånn mann? Ikke for å dømme deg altså, jeg bare lurer. Anonymous poster hash: ba91a...583 Lurer jeg også på. Lurer på det med penger på telefonen? Hvor gamle er dere? Han her høres ut som han dealer.. Anonymous poster hash: f0ce0...d8c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/8/#findComment-147507414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sug lut Skrevet 20. oktober 2015 #178 Del Skrevet 20. oktober 2015 Anonymous poster hash: ba91a...583 Lurer jeg også på. Lurer på det med penger på telefonen? Hvor gamle er dere? Han her høres ut som han dealer.. Anonymous poster hash: f0ce0...d8c Definitivt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/8/#findComment-147507417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #179 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hvordan er det med deg, HI? Anonymous poster hash: 3ac81...822 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/8/#findComment-147511070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå