Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #126 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hi her. Skal prøve å fatte meg kortest mulig, er dødsliten av en lang dag.. Ble ikke jobb idag en gang. Jeg vekket han ganske raskt i går natt etter å ha lest på telefonen hans på badet. Gikk vel mer løs på han heter det, verden min falt sammen i et og samme minutt, jeg trodde jeg skulle dø. Ville bare ta med gutten min og kjøre langt langt vekk. Brukt hele dagen på snakke med han, skrike på han, til og med slått han... Aldri slått han på våre nesten ti år sammen. Han har bare tatt i mot og tatt i mot alt, latt meg ha telefonen hans i hele dag og latt meg lese alt av sms, meldinger på Facebook (Messenger). Han hadde funnet tonen med en av jentene på fabrikken (firmaet han jobber i driver med produksjon av mat, han er innom fabrikken 1-2 ganger i uken) på julebordet 2014, og det har vært mye flørting og sexprat, men det kom ikke frem at de hadde hatt sex i løpet av denne tiden. Fant i hvertfall ingen bevis på det. Det mest knusende jeg fant.. Eller er vel kun en ting som nesten fikk meg til å kaste opp, var da hun hadde hørt jeg var blitt gravid nå i sommer, hun spurte han "hadde ikke du egentlig tenkt å skille deg?" Så dette må ha vært noe de har pratet om face to face. Etter dette så har de diskutert og kranglet en del, hun har beskyldt han for å ikke gi henne nok oppmerksomhet, at han ikke er glad i henne lengre osv. Han har svart ganske høflig tilbake, og jeg har ikke funnet noe sexprat etter at HUN fikk vite om graviditeten, men det var tross alt 4-5 mnd uti graviditeten. Han har holdt på med flørtinga mens han visste jeg var gravid! Det er HUN som ble sur da. Jeg er så forvirret, han har jo rett i at han ikke er utro og at hun har lagt seg etter han, men han har jo likevel knust ekteskapet vårt og alt det vi står for... Jeg klarer ikke slutte gråte, jeg vil ikke ha dette barnet alene, vi var en familie,og jeg skulle ønske så gjerne SÅ GJERNE at dette bare er et mareritt... At jeg våkner nå snart!! Hadde jeg bare ikke vært gravid så hadde alt vært mye enklere, hvordan kan jeg klare dette alene :'( Anonymous poster hash: 88e76...1ca Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474550 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #127 Del Skrevet 2. oktober 2015 Kjære HI. Så utrolig vondt det du opplever nå. Jeg er ikke den rette til å råde deg i denne situasjonen. Jeg har opplevd nesten akkurat det samme selv, og tok et valg som gikk imot alle anbefalinger den gangen. Det er nå to år siden og jeg har det faktisk ganske bra nå. Det håper jeg du får etterhvert også! Jeg vil allikevel råde deg til en ting, ikke ta noen forhastede avgjørelser i 'kampens hete' Ønsker deg alt godt!!! Anonymous poster hash: 50e55...3b7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellfrøstjerne Skrevet 2. oktober 2015 #128 Del Skrevet 2. oktober 2015 Huff, så trasig. Send meg en PM om du vil.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474573 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #129 Del Skrevet 2. oktober 2015 Kjære Hi For en forferdelig situasjon du er i, kan ikke forestille meg sviket du nå står oppi.. I alt dette kaoset er det du som nå sitter med kortene på hånden, han har lagt alt frem på bordet og du kan nå velge hva du vil gjøre med de. Det er ufattelig vanskelig, og dere er nå midt oppi de onde dagene som et ekteskap får, noen verre enn andre og du fikk desverre de verste på verst tenkelig tid siden du er gravid. Det er mye vondt du nå står foran, mye vanskelige tanker og andre menneskers meninger. Husk opp i alt dette å tenk med ditt hjerte, ikke hans, ikke andres men ditt hjerte. Det er du som må ri denne stormen, og du velger veien. Uansett hva du bestemmer deg for, på mandag må du ta kontakt med familievernkontoret i din kommune. De er upartiske i dette og kan hjelpe i situasjonen deres. Tenker på deg, og barn og ufødte lillesøsken i magen❤️ Anonymous poster hash: cbc60...cf5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474584 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillababy Skrevet 2. oktober 2015 #130 Del Skrevet 2. oktober 2015 Klem!!! Så vondt. Føler med deg. Godt du har venninna di der. Ta dagane til hjelp, du vil få vite meir og få sortert litt. Du har ein god intuisjon og du vil få klarhet etterkvart om kva du skal gjera. Søk hjelp, få et støtteapparat på plass med ein gong. Fastlege, familievern, ev helsestasjon.klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #131 Del Skrevet 2. oktober 2015 Klem til deg HI! Pust godt med magen. Det virker som at han har flørta med denne damen over en stund. Kanskje for å føle seg ettertraktet? Ikke "uvanlig" i et langvarig forhold. Det er dermed ingen unnskyldning. Helt uakseptabelt å prate med andre kvinner sånn når man er i et forhold. Finner du ikke bevis for at de har hatt et seksuelt forhold ville hvertfall jeg gitt det en sjanse. Oppsøk familie terapeut. Kanskje dere til og med kommer sterkere ut av det som et par. Bra det ikke var hybelkaninen da!? Anonymous poster hash: 01a2a...d29 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #132 Del Skrevet 2. oktober 2015 hvorfor er det så mange drittsekker og shitkjerringer der ute Får helt vondt av deg, ønsker deg bare alt det beste. Anonymous poster hash: fb950...891 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474605 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #133 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hi her. Skal prøve å fatte meg kortest mulig, er dødsliten av en lang dag.. Ble ikke jobb idag en gang. Jeg vekket han ganske raskt i går natt etter å ha lest på telefonen hans på badet. Gikk vel mer løs på han heter det, verden min falt sammen i et og samme minutt, jeg trodde jeg skulle dø. Ville bare ta med gutten min og kjøre langt langt vekk. Brukt hele dagen på snakke med han, skrike på han, til og med slått han... Aldri slått han på våre nesten ti år sammen. Han har bare tatt i mot og tatt i mot alt, latt meg ha telefonen hans i hele dag og latt meg lese alt av sms, meldinger på Facebook (Messenger). Han hadde funnet tonen med en av jentene på fabrikken (firmaet han jobber i driver med produksjon av mat, han er innom fabrikken 1-2 ganger i uken) på julebordet 2014, og det har vært mye flørting og sexprat, men det kom ikke frem at de hadde hatt sex i løpet av denne tiden. Fant i hvertfall ingen bevis på det. Det mest knusende jeg fant.. Eller er vel kun en ting som nesten fikk meg til å kaste opp, var da hun hadde hørt jeg var blitt gravid nå i sommer, hun spurte han "hadde ikke du egentlig tenkt å skille deg?" Så dette må ha vært noe de har pratet om face to face. Etter dette så har de diskutert og kranglet en del, hun har beskyldt han for å ikke gi henne nok oppmerksomhet, at han ikke er glad i henne lengre osv. Han har svart ganske høflig tilbake, og jeg har ikke funnet noe sexprat etter at HUN fikk vite om graviditeten, men det var tross alt 4-5 mnd uti graviditeten. Han har holdt på med flørtinga mens han visste jeg var gravid! Det er HUN som ble sur da. Jeg er så forvirret, han har jo rett i at han ikke er utro og at hun har lagt seg etter han, men han har jo likevel knust ekteskapet vårt og alt det vi står for... Jeg klarer ikke slutte gråte, jeg vil ikke ha dette barnet alene, vi var en familie,og jeg skulle ønske så gjerne SÅ GJERNE at dette bare er et mareritt... At jeg våkner nå snart!! Hadde jeg bare ikke vært gravid så hadde alt vært mye enklere, hvordan kan jeg klare dette alene :'( Anonymous poster hash: 88e76...1ca Du skriver at han ikke har vært utro, at hun ble sur fordi hun fant ut at du var gravid, og at han tydeligvis har fortalt henne før hun fikk vite at du var gravid at han skulle skille seg fra deg. Alt her lukter utroskap! Om han hadde holdt seg på riktig side av grensen for utroskap, så skulle ikke denne kollegaen blitt sur over å finne ut at du var gravid, at han ikke planla skillsmisse likevel. Hvor mye han har gjort og ikke har gjort... det kan du ikke være sikker på at han forteller deg sannheten om. Det at du ikke ser bevis for det i meldingene betyr ikke at de ikke har gjort noe. Så lang tid uten å ha tråkket over streken fysisk - jeg har ikke helt troen på det. Husk også at mannen har oppført seg som en drittsekk både overfor deg og henne (hun virker jo å ha forhåpninger om et forhold med ham siden hun ble så overrasket over at du ble gravid når hun trodde dere skulle skilles). Hvor dere går sammen som par kommer an på hvor ærlig han er med deg og om dere greier å reparere forholdet nok til at tilliten kan komme tilbake i forholdet. Uansett hva han har gjort eller ikke gjort (hva jeg tror er uviktig), så kan det være mulig å reparere - men det vil bli krevende for dere begge to. Veldig krevende. Og det fordrer at dere begge vil redde forholdet like mye og går helhjertet inn for det. Du må nå følge ditt hjerte. Bestill time til fvk mandag - vil tro dere vil får time raskt om du forklarer omstendighetene. Og ikke ta noen forhastede slutninger, uansett hva du føler er riktig for deg fremover. Anonymous poster hash: 9834e...c68 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #134 Del Skrevet 2. oktober 2015 Men hvorfor er hun så sur? Sikker på de ikke har hatt et sexuellt forhold også? At han lyver til deg! Huff! Føler jeg heller bensin på bålet her, men... Min første tanke hadde vært å kontaktet denne dama å spurt. Hun har ingenting å tape på å være ærlig med deg... Lykke til. Og du.. Det ordner seg❤️ På en eller annen måte så om en stund kan du se tilbake på dette som en vond tid, enten sammen med han eller sammen med noen andre❤️ Anonymous poster hash: 65672...bb8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474620 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #135 Del Skrevet 2. oktober 2015 sender god energi over til deg..... veldig trist ......... Klemmer Anonymous poster hash: 1a93c...14f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474661 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sint naken biltyv Skrevet 2. oktober 2015 #136 Del Skrevet 2. oktober 2015 Klart de har hatt et seksuelt forhold... Sier seg jo selv Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474671 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #137 Del Skrevet 2. oktober 2015 Men hva vil egentlig mannen da? Det hjelper jo lite om du vil kjempe hvis han ønsker å gå. Anonymous poster hash: 50e55...3b7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #138 Del Skrevet 2. oktober 2015 Ut i fra det du skriver er jeg helt sikker på at det er mye mer enn bare snakk mellom de. Klart de har hatt seg, tonen mellom dem hadde vært helt annerledes hvis ikke. Lykke til, HI! Det må være et mareritt du står i nå, kan ikke forestille meg hvor vondt du har det! Klem... Anonymous poster hash: 52cb6...b69 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #139 Del Skrevet 2. oktober 2015 Dette ligner veldig på det jeg opplevde da jeg gikk gravid siste gangen, forskjellen var bare at alt som var skrevet skjedde forrige gang jeg var gravid. Han hadde til og med skrevet med henne samme dagen vannet gikk og vi visste babyen vår skulle komme dagen etterpå! Vel min verden falt i grus og jeg trodde det aldri ville ordne seg. Ble tipset om familievernkontoret og ringte dit etter noen uker i helvete. Siden jeg var gravid og vi hadde en liten unge fra før så fikk vi komme inn til samtale få uker etter. Vi fikk kjempegod hjelp der og fikk snakket gjennom MYE! Problemer vi ikke visste vi hadde...nå 1,5 år etter er forholdet vårt på mange måter bedre enn det var før. Tilliten til han er fortsatt ikke helt på topp, men jeg merker den blir bedre dag for dag. Jeg er iallefall sjeleglad for jeg ikke fulgte min første tanke om å kaste han på dør. Hvis dere begge vil være i dette forholdet så anbefaler jeg fvk på det varmeste. Om forholdet ikke skulle holde så gir det dere i det minste en god plass til å finne ut av hva dere vil. Og ikke hør på de som mener han må ha hatt sex med denne personen, det vet de ingenting om! Min mann skrev drøye meldinger til en person som bodde i en annen kant av landet, men det er svært lite sannsynlig at de noen gang hadde møttes. Men såklart, en skal jo ikke lukke øynene helt heller...men folk har overlevd utroskap også, men da har de også jobbet hardt med forholdet. Uff føler så med deg! Nesten så jeg på nytt kjente slaget i hjertet som jeg fikk da jeg fant de avslørende meldingene... Ønsker deg masse lykke til! Ta godt vare på deg selv og babyen i magen😘 Anonymous poster hash: 29d40...46b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 3. oktober 2015 #140 Del Skrevet 3. oktober 2015 Om de har hatt sex eller ikke er vel ikke så vesentlig i seg selv. Han har løyet, gått bak ryggen hennes og tilliten er ødelagt nok som det er. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #141 Del Skrevet 3. oktober 2015 Aller først; så leit at du må oppleve dette, hi! Jeg vet dette ikke er svaret du ønsker eller trenger, men her var det mye som skurrer Hvis man prøver å tolke det du skriver så ringer det et par klokker i hodet mitt. For tenk over dette; Hvis det ikke har skjedd noe imellom dem, hvorfor skulle hun bli sur på ham for at du nå er gravid? Du skriver at hun hadde spurt "men skulle ikke du skille deg" og at de har kranglet mye grunnet det og graviditeten, samt at hun klager over at hun får for lite oppmerksomhet og ikke er glad i henne mer. For meg er dette klassisk "elskerinneprat", dessverre. Det høres ut som om han har sagt han skal skille seg fra deg, istedenfor gjør han deg gravid. Som elskerinne er dette selvfølgelig et hardt slag. Hun har nok ventet forgjeves på ham, innså hun da. Og hvorfor klage over lite oppmerksomhet/at han ikke er glad henne mer hvis det ikke er mer enn et jobbtelatert forhold mellom dem? Beklager, men det høres virkelig ut som de har et forhold Anonymous poster hash: fa05f...a42 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #142 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kom dere til FVK fort som fy. Stakkars menneske... Tenk at det finnes sånne menn! HI, jeg håper du har gode venner rundt deg. Og ikke undervurder moren din (mammaer overrasker ofte) Stor klem Anonymous poster hash: 9d5c7...34e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474947 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #143 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kom dere til FVK fort som fy. Stakkars menneske... Tenk at det finnes sånne menn! HI, jeg håper du har gode venner rundt deg. Og ikke undervurder moren din (mammaer overrasker ofte) Stor klem Anonymous poster hash: 9d5c7...34e Ikke lurt å involvere mamma i utroskap hvis man har tenkt å fortsette å være i lag etter utroskapet. Snakker av erfaring. Anonymous poster hash: abe35...eec Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #144 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kom dere til FVK fort som fy. Stakkars menneske... Tenk at det finnes sånne menn! HI, jeg håper du har gode venner rundt deg. Og ikke undervurder moren din (mammaer overrasker ofte) Stor klem Anonymous poster hash: 9d5c7...34e Ikke lurt å involvere mamma i utroskap hvis man har tenkt å fortsette å være i lag etter utroskapet. Snakker av erfaring. Anonymous poster hash: abe35...eec Så synd. Det kommer vel an på mammaen, da. Min var det supert å prate med Anonymous poster hash: 9d5c7...34e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474955 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #145 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kom dere til FVK fort som fy. Stakkars menneske... Tenk at det finnes sånne menn! HI, jeg håper du har gode venner rundt deg. Og ikke undervurder moren din (mammaer overrasker ofte) Stor klem Anonymous poster hash: 9d5c7...34e Ikke lurt å involvere mamma i utroskap hvis man har tenkt å fortsette å være i lag etter utroskapet. Snakker av erfaring. Anonymous poster hash: abe35...eec Så synd. Det kommer vel an på mammaen, da.Min var det supert å prate med Anonymous poster hash: 9d5c7...34e Mamma var super å prate med, ikke der skoen trykte. Men var tida etterpå da vi valgte å fortsette å være sammen. Hun sa klart i fra at hun ikke synes han var god nok. Anonymous poster hash: abe35...eec Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #146 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kom dere til FVK fort som fy. Stakkars menneske... Tenk at det finnes sånne menn! HI, jeg håper du har gode venner rundt deg. Og ikke undervurder moren din (mammaer overrasker ofte) Stor klem Anonymous poster hash: 9d5c7...34e Ikke lurt å involvere mamma i utroskap hvis man har tenkt å fortsette å være i lag etter utroskapet. Snakker av erfaring. Anonymous poster hash: abe35...eec Så synd. Det kommer vel an på mammaen, da.Min var det supert å prate med Anonymous poster hash: 9d5c7...34e Mamma var super å prate med, ikke der skoen trykte. Men var tida etterpå da vi valgte å fortsette å være sammen. Hun sa klart i fra at hun ikke synes han var god nok. Anonymous poster hash: abe35...eec Og jeg tør påstå at hun har et poeng. Anonymous poster hash: 4d520...2d6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #147 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kom dere til FVK fort som fy. Stakkars menneske... Tenk at det finnes sånne menn! HI, jeg håper du har gode venner rundt deg. Og ikke undervurder moren din (mammaer overrasker ofte) Stor klem Anonymous poster hash: 9d5c7...34e Ikke lurt å involvere mamma i utroskap hvis man har tenkt å fortsette å være i lag etter utroskapet. Snakker av erfaring. Anonymous poster hash: abe35...eec Så synd. Det kommer vel an på mammaen, da.Min var det supert å prate med Anonymous poster hash: 9d5c7...34e Mamma var super å prate med, ikke der skoen trykte. Men var tida etterpå da vi valgte å fortsette å være sammen. Hun sa klart i fra at hun ikke synes han var god nok. Anonymous poster hash: abe35...eec Og jeg tør påstå at hun har et poeng. Anonymous poster hash: 4d520...2d6 Det hadde hu. Jeg fikk nok av han til slutt og gjorde han til en eks. Anonymous poster hash: abe35...eec Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #148 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kom dere til FVK fort som fy. Stakkars menneske... Tenk at det finnes sånne menn! HI, jeg håper du har gode venner rundt deg. Og ikke undervurder moren din (mammaer overrasker ofte) Stor klem Anonymous poster hash: 9d5c7...34e Ikke lurt å involvere mamma i utroskap hvis man har tenkt å fortsette å være i lag etter utroskapet. Snakker av erfaring. Anonymous poster hash: abe35...eec Så synd. Det kommer vel an på mammaen, da.Min var det supert å prate med Anonymous poster hash: 9d5c7...34e Mamma var super å prate med, ikke der skoen trykte. Men var tida etterpå da vi valgte å fortsette å være sammen. Hun sa klart i fra at hun ikke synes han var god nok. Anonymous poster hash: abe35...eec Og jeg tør påstå at hun har et poeng. Anonymous poster hash: 4d520...2d6 Det hadde hu. Jeg fikk nok av han til slutt og gjorde han til en eks. Anonymous poster hash: abe35...eec Tror kanskje du drepte ditt eget poeng Til HI: Det kjenner du jo på selv. Lykke til, uansett Anonymous poster hash: 9d5c7...34e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #149 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kom dere til FVK fort som fy. Stakkars menneske... Tenk at det finnes sånne menn! HI, jeg håper du har gode venner rundt deg. Og ikke undervurder moren din (mammaer overrasker ofte) Stor klem Anonymous poster hash: 9d5c7...34e Ikke lurt å involvere mamma i utroskap hvis man har tenkt å fortsette å være i lag etter utroskapet. Snakker av erfaring. Anonymous poster hash: abe35...eec Så synd. Det kommer vel an på mammaen, da.Min var det supert å prate med Anonymous poster hash: 9d5c7...34e Mamma var super å prate med, ikke der skoen trykte. Men var tida etterpå da vi valgte å fortsette å være sammen. Hun sa klart i fra at hun ikke synes han var god nok. Anonymous poster hash: abe35...eec Og jeg tør påstå at hun har et poeng. Anonymous poster hash: 4d520...2d6 Det hadde hu. Jeg fikk nok av han til slutt og gjorde han til en eks. Anonymous poster hash: abe35...eec Tror kanskje du drepte ditt eget poeng Til HI: Det kjenner du jo på selv. Lykke til, uansett Anonymous poster hash: 9d5c7...34e Nope, poenget mitt at det blir unødvendig klein stemning etterpå hvis man fortsetter forholdet når en eller flere av foreldrene er involvert og har slengt med leppa. Man får ikke fiksa det når ting har blitt sagt. Anonymous poster hash: abe35...eec Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147474995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #150 Del Skrevet 3. oktober 2015 "Ingen" menn går inn i et samtaleforhold med ei ny dame i et års tid uten at det er sex innvolvert. Finner du ikke bevis på det, er meldingene slettet. Anonymous poster hash: 3ddc2...5f1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239049-vond-f%C3%B8lelse-av-at-mannen-min-er-utro-please-si-jeg-kan-ta-feil-langt/page/6/#findComment-147475233 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå