Gå til innhold

Vond følelse av at mannen min er utro... Please si jeg kan ta feil... Langt

Anbefalte innlegg

Uff... Dette minner meg om da jeg skrev med en annen mann på Facebook. Jeg trengte en å snakke med, hadde det vanskelig i forholdet ol. Var livredd mannen skulle finne det ut og kreve at jeg slettet ham som venn... Jeg gjemte telefonen, tok med på do osv. Han trodde jo at jeg var utro og hadde det helt forferdelig i denne perioden (fikk jeg vite i ettertid). Jeg var ikke i det spor interessert i mannen, men det viste seg at han var forelsket i meg og hadde vært det lenge...

Når jeg leser her skjønnrt jeg at jeg oppførte meg forferdelig og egoistisk! Jeg har funnet tilbake til mannen min, og får helt vondt i magen når jeg tenker på hvor grusomt han hadde det! :(

Håper at han "bare" skriver med dama, kan være han er smittet over oppmerksomheten (skal innrømme at jeg var det etter den andre mannen innrømmet sine følelser for meg...), og er redd du skal kreve at han kutter henne ut. Det er ikke greit det heller, men lettere å tilgi enn om han faktisk er utro!

Sender mange klemmer til deg, og håper det ordner seg!Anonymous poster hash: dfe0d...4f2

Hadde mannen min sneket rundt og diskutert forholdet vårt med ei venninne så hadde jeg sett på det som nesten like ille som utroskap, hadde vert vanskelig med tillit etter no sånt!

Anonymous poster hash: 9a316...e51

Fortsetter under...

Uff... Dette minner meg om da jeg skrev med en annen mann på Facebook. Jeg trengte en å snakke med, hadde det vanskelig i forholdet ol. Var livredd mannen skulle finne det ut og kreve at jeg slettet ham som venn... Jeg gjemte telefonen, tok med på do osv. Han trodde jo at jeg var utro og hadde det helt forferdelig i denne perioden (fikk jeg vite i ettertid). Jeg var ikke i det spor interessert i mannen, men det viste seg at han var forelsket i meg og hadde vært det lenge...

Når jeg leser her skjønnrt jeg at jeg oppførte meg forferdelig og egoistisk! Jeg har funnet tilbake til mannen min, og får helt vondt i magen når jeg tenker på hvor grusomt han hadde det! :(

Håper at han "bare" skriver med dama, kan være han er smittet over oppmerksomheten (skal innrømme at jeg var det etter den andre mannen innrømmet sine følelser for meg...), og er redd du skal kreve at han kutter henne ut. Det er ikke greit det heller, men lettere å tilgi enn om han faktisk er utro!

Sender mange klemmer til deg, og håper det ordner seg!Anonymous poster hash: dfe0d...4f2

Hadde mannen min sneket rundt og diskutert forholdet vårt med ei venninne så hadde jeg sett på det som nesten like ille som utroskap, hadde vert vanskelig med tillit etter no sånt!

Anonymous poster hash: 9a316...e51

Du har nok rett. Jeg er veldig heldig for at han tilga meg! Har det veldig bra nå!

Anonymous poster hash: dfe0d...4f2

Dere, det skjer så mye idag, han hadde selvsagt noe på gang med en men han nekter for det, selvom jeg sitter her med bevis, det er en yngre dame på jobben hans, han mener det er hun som legger an på han. Masse å fortelle, jeg skal lese det dere skrev og skrive mer etterpå når han har reist og barnet er hentet av bestemor! Lover, beklager sent svar!!

Anonymous poster hash: 88e76...1ca

Hadde han ikke hjemmekontor da?

Uff,tenker på deg :( klem

Anonymous poster hash: 758eb...66f

Dere, det skjer så mye idag, han hadde selvsagt noe på gang med en men han nekter for det, selvom jeg sitter her med bevis, det er en yngre dame på jobben hans, han mener det er hun som legger an på han. Masse å fortelle, jeg skal lese det dere skrev og skrive mer etterpå når han har reist og barnet er hentet av bestemor! Lover, beklager sent svar!!

Han kan vel ha kollegaer selv om han har hjemmekontor?

Anonymous poster hash: abe35...eec

Selvfølgelig. Men når hun skrev "dame på jobben" begynte jeg bare å lure litt.

Annonse

Selvfølgelig. Men når hun skrev "dame på jobben" begynte jeg bare å lure litt.

Vil jo fortsatt være dame på jobben hvis det er en kvinnelig kollega, selv on han har hjemmekontor.

Kjapt svar, han har latt meg lese hele korrespondansen deres på Messenger siden fjorårets julebord, da det hele startet! Nå vet jeg alt, men er veldig veldig forvirret, skal forklare dere alt, har ei venninne her hos meg akkurat nå. Mulig hun blir over men jeg skal prøve å skrive til dere. Tusen takk for at dere bryr dere sånn!!

Hi

Annonse

At. Det. Går. An!!!!!!

Du er GRAVID!!!!

Hva TENKER han med??  :sjokkert:  :kjempesinna:

Kjenner jeg har lyst til at du skal henge han ut. Makan til drittsekk.

Kanskje du skal lure han? Si at barnet ikke er hans, uansett? ;) ååå - det hadde vært noe

Anonymous poster hash: 9d5c7...34e

At. Det. Går. An!!!!!!

Du er GRAVID!!!!

Hva TENKER han med?? :sjokkert::kjempesinna:

Kjenner jeg har lyst til at du skal henge han ut. Makan til drittsekk.

Kanskje du skal lure han? Si at barnet ikke er hans, uansett? ;) ååå - det hadde vært noe

Anonymous poster hash: 9d5c7...34e

Veldig lurt tips å skulle si at barnet ikke er hans... Det hjelper veldig på situasjonen...

Men glem nå tanken på å oppdatere her. Konsentrer deg om venninnen og mannen din og ikk la en gjeng sensasjonslystne og bitre damer gi deg 'råd'.

Ordne opp i dette selv og glem dib nå.

Anonymous poster hash: e6ca3...728

Dessverre veldig vanlig situasjon at menn er utro/flørter vilt med andre når dama er gravid eller har akkurat født. Samtidig som de kniper inn på sex med dama. :(

Anonymous poster hash: e1d4d...06c

Dessverre veldig vanlig situasjon at menn er utro/flørter vilt med andre når dama er gravid eller har akkurat født. Samtidig som de kniper inn på sex med dama. :(

Anonymous poster hash: e1d4d...06c

Veldig vanlig? Seriøst? Jeg kjenner ingen.

Orker ikke skrive engang, annet enn at magefølelsen min hadde rett. 8 mnd på vei og han har hatt ei anna ei...10 år yngre..

Anonymous poster hash: 0b4ed...98f

Da håper jeg du har et godt nettverk rundt deg, Hi. Gjør det som er riktigst for deg og babyen nå, ta godt vare på deg selv.

Han vil tape langt mer enn det du vil gjøre nå. Det er sikkert ingen trøst nå, men du vil greie deg.

Skaff deg god hjelp i tiden fremover av venner, familie, ev. lege, jordmor, psykolog om du trenger det.

Ring familievernkontoret på mandag og bestill time der så fort som mulig - for deg selv og/eller for dere begge (ev. mekling om du kaster ham ut).

Ønsker deg masse lykke til videre! Du er sterkere enn du føler deg som nå.

Stor klem til deg <3

Anonymous poster hash: 9834e...c68

Orker ikke skrive engang, annet enn at magefølelsen min hadde rett. 8 mnd på vei og han har hatt ei anna ei...10 år yngre..

Da håper jeg du har et godt nettverk rundt deg, Hi. Gjør det som er riktigst for deg og babyen nå, ta godt vare på deg selv.

Han vil tape langt mer enn det du vil gjøre nå. Det er sikkert ingen trøst nå, men du vil greie deg.

Skaff deg god hjelp i tiden fremover av venner, familie, ev. lege, jordmor, psykolog om du trenger det.

Ring familievernkontoret på mandag og bestill time der så fort som mulig - for deg selv og/eller for dere begge (ev. mekling om du kaster ham ut).

Stor klem til deg <3

Øi! Jeg er ikke Hi.

Bare i en lignende situasjon, hvor utfallet var som den stygge magefølelsen trodde.

Stor klem til deg <3

Øi! Jeg er ikke Hi.

Bare i en lignende situasjon, hvor utfallet var som den stygge magefølelsen trodde.

Ooops, beklager, så ikke på anonymkodene.

Men om du er i en lignende situasjon som Hi så gjelder mye av det jeg skrev for deg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...