Gå til innhold

Vond følelse av at mannen min er utro... Please si jeg kan ta feil... Langt

Anbefalte innlegg

Tror faktisk ikke jeg får sovet før du oppdaterer... kjente hele meg ristet på dine vegner....

Anonymous poster hash: b1fc2...643

Huff, takk snille...men ikke vent.. Det blir sannsynlig ikke før tisseturen min i natt. Mange timer til.. Hadde jeg bare fått sove snart.! Hørte forresten bilen til leieboer kom hjem nå nettopp. Æsj :(

Anonymous poster hash: 88e76...1ca

Fortsetter under...

Tips: ta telefonen, lås deg inn på badet og sjekk der, i tilfelle han skulle våkne og buste deg rett før du får sjekket. Om det skulle ende opp med at han hamrer på døra så får du bare sjekke ferdig i fred og forklare at med den oppførselen han har så er du faktisk nødt å sjekke.

Annonse

Gjest Antarctica

Er jeg den eneste som blir sjokkert av å lese hvor MANGE menn som ser ut til å ha vært utro, særlig mot gravide (!!) koner og samboere, og så løyet om det over lang tid??

Kjenner jeg blir kvalm av å lese det. Stakkars alle dere som har gått i gjennom noe slikt. :(

Håper du finner ut av dette HI.

Anonymous poster hash: da681...d18

Det er vanligere enn man skulle tro - SÆRLIG den biten med at det skjer i forbindelse med svangerskap og barseltid. Jeg vet om eksempler der mannen tok en dame med hjem da kona lå på fødeavdelinga etter å ha født nr.1...

For det første; ikke sjekk mobilen! Det er det dummeste du kan gjøre... Eksen min gjorde det, en kollega av meg hadde skrevet en tullemelding, noe som eksen min så på som flørting og da var det i gang! Beskyldninger etc.. Så mld som er uskyldige kan se værre ut for utenforstående.. Dessuten er det mannen sin mobil, så la den være. Du er gravid ja? Jeg tror at hormonene dine spiller deg ett puss.. At du overtolker ting og tang. Pust med magen og prøv å rist av deg disse elle tankene...

Anonymous poster hash: ce67e...8ef

Vel anbefaler å sette opp skjult kamera så kan du jo følge med? f.eks et på badet/toalettet så vil jo bevisene tale for seg om han spiller på den på do?

Anonymous poster hash: 5129a...368

Tuller du? Skjult kamera på do? Det hadde vært skilsmissegrunn hvis min man hadde overvåket med på do. Seriøst. Hva med å prate sammen først?!

Anonymous poster hash: ffeb4...59b

Dette kommer til å blåse opp når han får greie på at du sniker rundt. Det kan godt være at han ikke er utro. Du skaper sammenhenger som ikke nødvendigvis er der. Vær obs på at mannen din fint kan ta dette som et svik og gå. Hva med å spørre han direkte? Si at du har vondt i magen fordi du føler han skjuler noe. Vær ærlig!

Du blir hauset opp her inne av de som har hatt utro menn. Det er ikke sikkert din mann er utro. Husk på det.

Annonse

Dette kommer til å blåse opp når han får greie på at du sniker rundt. Det kan godt være at han ikke er utro. Du skaper sammenhenger som ikke nødvendigvis er der. Vær obs på at mannen din fint kan ta dette som et svik og gå. Hva med å spørre han direkte? Si at du har vondt i magen fordi du føler han skjuler noe. Vær ærlig!

Du blir hauset opp her inne av de som har hatt utro menn. Det er ikke sikkert din mann er utro. Husk på det.

Hear hear!!

Anonymous poster hash: ce67e...8ef

Jeg har aldri hatt en utro kjæreste/mann, men min nåværende samboer oppførte seg plutselig annerledes mtp telefonen sin.

Begynte å ta den med seg overalt, når den tidligere hadde lagt og slengt.

Brukte plutselig mye lengre tid på badet..

Når jeg konfronterte ham med det ble han sinna og sa at jg ikke stolte på ham og den leksa der.

Etter en tid så forlangte jeg svar på hvorfor han hadde endret oppførselen sin på denne måten og det kom frem at en gammel flamme hadde kontakten ham igjen og de hadde utvekslet litt meldinger seg imellom. Helt uskyldige meldinger (jeg forlangte å få lese de der og da) men han følte at det var galt av ham og ville altså ikke at jeg skulle vite det.

Så når magefølelsen din forteller deg at mannen din skjuler noe så ikke avfei det med hysteri. Ikke sikkert det er noe alvorlig, men at det er NOE er garantert!

Anonymous poster hash: 723b5...db9

Dere, det skjer så mye idag, han hadde selvsagt noe på gang med en men han nekter for det, selvom jeg sitter her med bevis, det er en yngre dame på jobben hans, han mener det er hun som legger an på han. Masse å fortelle, jeg skal lese det dere skrev og skrive mer etterpå når han har reist og barnet er hentet av bestemor! Lover, beklager sent svar!!

Dere, det skjer så mye idag, han hadde selvsagt noe på gang med en men han nekter for det, selvom jeg sitter her med bevis, det er en yngre dame på jobben hans, han mener det er hun som legger an på han. Masse å fortelle, jeg skal lese det dere skrev og skrive mer etterpå når han har reist og barnet er hentet av bestemor! Lover, beklager sent svar!!

Beklager, så ikke siste innlegget ditt. Så utrolig dårlig av han... Venter på update. Klem

Anonymous poster hash: c392c...e96

Gjest Antarctica

Dere, det skjer så mye idag, han hadde selvsagt noe på gang med en men han nekter for det, selvom jeg sitter her med bevis, det er en yngre dame på jobben hans, han mener det er hun som legger an på han. Masse å fortelle, jeg skal lese det dere skrev og skrive mer etterpå når han har reist og barnet er hentet av bestemor! Lover, beklager sent svar!!Anonymous poster hash: 88e76...1ca

Lykke til uansett. Kan godt hende det er hun som legger an på ham, men desto mer er det da hans oppgave å trekke opp noen grenser. Håper dere finner ut av ting.

Huff trist innlegg. Men uansett dårlig av han å ikke si til sin kone at det ei på jobb som legger an på han.. Hadde han sakt det med engang hadde HI sluppet å bekymre seg for utroskap. Merkelig at han ikke var Ærlig om det.

Klem til deg Hi!

Anonymous poster hash: d9338...a94

Og blant bunn ti av avskum finner vi patetiske gubbjævler som er utro mot sin gravide partner. Sannsynligvis klarer avskummet å rettferdiggjøre drittsekkoppførselen sin for seg selv også. Kanskje like godt at du fant det ut nå, før barnet kommer. Ønsker deg alt godt, HI. Ta vare på deg selv og den lille. Stor klem.

Anonymous poster hash: 6d15d...409

Hvis det var hun som la an på ham og han var totalt uinteressert så ville han ha sagt det til deg. Eller han ville i hvert fall kuttet all privat kommunikasjon med damen. Han ville ikke opprettholdt privat kommunikasjon med en kollega som viste ham uønsket seksuell oppmerksomhet.

Det høres dessverre ut som om mannen din er forferdelig feig, han tar ikke ansvar for kontakten, men skylder på kollegaen.

Klem til deg

Anonymous poster hash: 9834e...c68

Uff... Dette minner meg om da jeg skrev med en annen mann på Facebook. Jeg trengte en å snakke med, hadde det vanskelig i forholdet ol. Var livredd mannen skulle finne det ut og kreve at jeg slettet ham som venn... Jeg gjemte telefonen, tok med på do osv. Han trodde jo at jeg var utro og hadde det helt forferdelig i denne perioden (fikk jeg vite i ettertid). Jeg var ikke i det spor interessert i mannen, men det viste seg at han var forelsket i meg og hadde vært det lenge...

Når jeg leser her skjønnrt jeg at jeg oppførte meg forferdelig og egoistisk! Jeg har funnet tilbake til mannen min, og får helt vondt i magen når jeg tenker på hvor grusomt han hadde det! :(

Håper at han "bare" skriver med dama, kan være han er smittet over oppmerksomheten (skal innrømme at jeg var det etter den andre mannen innrømmet sine følelser for meg...), og er redd du skal kreve at han kutter henne ut. Det er ikke greit det heller, men lettere å tilgi enn om han faktisk er utro!

Sender mange klemmer til deg, og håper det ordner seg!

Anonymous poster hash: dfe0d...4f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...