Gå til innhold

Vond følelse av at mannen min er utro... Please si jeg kan ta feil... Langt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi drar ut nå! 

Anonymous poster hash: 88e76...1ca
Skrevet

Skjedd noe mer?

Anonymous poster hash: 0f530...df8

Skrevet

Takk dere, det er godt å få luftet mine paranoide tanker et sted!

Jeg har bestemt meg for å sjekke den mobilen. Ved neste anledning. Må også innrømme at jeg har forsøkt å komme inn på facebook hans fra jobb, men han har ikke brukt en av de "vanlige" passordene.... føler meg som en kriminell her jeg sitter! Huff.

Hi

Det skulle du ikke ha gjort. Da får han sms/e post om at noen har prøvd å logge inn fra den og den enheten/ip adr. Jeg får hvertfall slike meldinger.

Anonymous poster hash: 5cb5a...6aa

Skrevet

Husk å oppdater da! Så forferdelig og ikke vite :o

Anonymous poster hash: 01a2a...d29

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å sjekke den mobilen. Ved neste anledning. Må også innrømme at jeg har forsøkt å komme inn på facebook hans fra jobb, men han har ikke brukt en av de "vanlige" passordene.... føler meg som en kriminell her jeg sitter! Huff.

Hi

Det skulle du ikke ha gjort. Da får han sms/e post om at noen har prøvd å logge inn fra den og den enheten/ip adr. Jeg får hvertfall slike meldinger.

Jeg får sms hver gang jeg logger inn på min face på andre sine pc-er osv, men det er bare når jeg kommer meg inn, ikke når trykker feil passord! Og jeg får SMS siden jeg hat huket av på fb at jeg vil ha det når man logger inn på annen enhet

Anonymous poster hash: b81e8...edd

Skrevet

Uff, du må skjekke tlf ja! Og skjekk pc logg ol også..

Anonymous poster hash: 390a0...a82
Skrevet

Hold oss oppdatert :( trist å ekkel situasjon...

Anonymous poster hash: 1a93c...14f

Skrevet

Det høres ikke så bra ut, men behøver ikke være det verste. Heier på deg.

Anonymous poster hash: 7e076...1af

Skrevet

Uffameg! Jeg vet så altfor godt hvordan du har det.

Jeg hadde samme følelsen, og endte opp (etter snoking) at han planla bryllup med elskerinnen.

Dette var også kun basert på magefølelse.

Jeg håper så inderlig for din skyld at det viser seg å være uskyldig ❤️

Lykke til! Jeg heier på deg!

Anonymous poster hash: f8b03...c7d

Skrevet

Er jeg den eneste som blir sjokkert av å lese hvor MANGE menn som ser ut til å ha vært utro, særlig mot gravide (!!) koner og samboere, og så løyet om det over lang tid??

Kjenner jeg blir kvalm av å lese det. Stakkars alle dere som har gått i gjennom noe slikt. :(

Håper du finner ut av dette HI.

Anonymous poster hash: da681...d18

Skrevet

Er jeg den eneste som blir sjokkert av å lese hvor MANGE menn som ser ut til å ha vært utro, særlig mot gravide (!!) koner og samboere, og så løyet om det over lang tid??

Kjenner jeg blir kvalm av å lese det. Stakkars alle dere som har gått i gjennom noe slikt. :(

Håper du finner ut av dette HI.

Anonymous poster hash: da681...d18

Helt enig med deg! Og hvor mye damene her inne vet om for eksempel elskerinna, at hun kan være så sjalu qt hun ikke respekterer kona..

Anonymous poster hash: eecef...c44

Skrevet

Sjekk mobilen. Jeg fant ut at "mannen" var utro og ventet barn med en annen.Anonymous poster hash: 93b75...f22

Men, "mannen" var egentlig en dame? En hund? En fiktiv idè? ... :klo:Anonymous poster hash: 3ddc2...5f1
Satte mannen i ",for ingen ordentlige menn er så feige at de bedrar kona si. Skjønte du nå ?

Anonymous poster hash: 93b75...f22

Skrevet

Hvor har mannen din vært idag da? Venter på oppdatering. Tenker på deg..

Anonymous poster hash: 23621...161
Skrevet

Hi igjen her.Takk for alle svar. Til det med sykepleier, ja det var kun for å forklare turnusen, ikke noe annet.For det jeg vet så er det godt mulig det er hormonene mine som tar overstyr, jeg vet ikke :( Føler vi har "glidd" fra hverandre etter at jeg ble gravid igjen. Men jeg hadde uansett ikke reagert på dette, om vi ikke hadde hatt en ærlig forhold i 9 år før han plutselig begynner med dette... og det blikket han gir meg før han tar mobilen sin, jeg får bare så hinsides vondt i maven av det. Stemningen hjemme er ordentlig sur om dagen, egentlig uten noen stor forklaring. Virker som han vet at jeg mistenker han for ting, han drar på trening, jobber i haven, mekker på noe og holder på med et eller annet hele tida, jeg sitter alene med ungen vår hver eneste ettermiddag og skal barnet på noe så er det jo kun jeg som kan kjøre og hente, han er jo så opptatt! Sov dårlig i natt fordi jeg lå å venta på at han sov dypt nok til at jeg kunne ta med meg mobilen ut, nå holder jeg ikke ut mer, bestemt meg for å se på den, uansett hva jeg selv egentlig mener om det, og han.. og andre. Hvis det er det som skal til for at jeg må bli kvitt den dumme mavefølelsen. Han var urolig når jeg gikk på do, jeg turde det rett og slett ikke, jeg var liv redd :(Anonymous poster hash: 88e76...1ca

Røde varsellamper! Søk hjelp!

Anonymous poster hash: 1086e...15c

Hva skal hun søke hjelp for? At hennes mann støtter ei dame som bor hos dem og er en dritt mot huseieren (kona hans), samtidig som han lar henne flørte med seg og vokter mobilen som hauk?

Anonymous poster hash: e1d4d...06c

Samlivsproblemer og dårlig kommunikasjon, for eksempel?

Anonymous poster hash: 1086e...15c

Skrevet

Har en dårlig følelse...

Anonymous poster hash: a47e9...6c1

Skrevet

Sjekk mobilen i natt. Gå inn på do. Kanskje du kommer direkte inn på fb på mobilen også? Krysser fingre for at det ikke er noe. Sender deg en god klem ❤

Anonymous poster hash: c13e1...3e2

Skrevet

Har en dårlig følelse...

Anonymous poster hash: a47e9...6c1

Det har jeg og...

Anonymous poster hash: cec72...c94

Skrevet

Hvordan gikk det Hi?

Sitter med en veldig dårlig følelse:-(

Anonymous poster hash: b3079...777

Skrevet

Håper det går bra med deg hi, og hold ut. Dessverre er det ofte at magefølelsen stemmer. Har en lignende situasjon selv og prøver å holde hodet kaldt og øynene åpne...

Anonymous poster hash: 9bae5...256

Skrevet

Håper det ikke er som du tror hi 😢

Skrevet

Hi

Jeg får sms hver gang jeg logger inn på min face på andre sine pc-er osv, men det er bare når jeg kommer meg inn, ikke når trykker feil passord! Og jeg får SMS siden jeg hat huket av på fb at jeg vil ha det når man logger inn på annen enhet

Anonymous poster hash: b81e8...edd

Sant det. Jeg tenkte feil. Jeg får sånn når jeg logger inn fra andre enheter. Siden h.i ikke kom inn så merket ikke mannen noe. Men om hun hadde kommet inn så hadde han kanskje fått beskjed om det.

Skrevet

Skru av telefonen din, si du må låne hans fordi du er fri for strøm. Hvis han gir deg den og er helt avslappet så ville jeg tatt det med ro. Om han er motvillig, så har du vel all grunn til mistanke og kan konfrontere han med dine mistanker. Press han inn i et hjørne og legg frem bevisene. Krev at leieboer flytter ut pga slik hun er mot deg.

Når du får telefonen hans kan du kjapt sjekke anropslogg, meldinger, facebook og mail.. ;)

Skrevet

Huff beklager at jeg ikke har fått kommet på igjen før nå! Tusen takk til alle som skriver..!

Vel, kunne det gått verre idag... Jeg er så vimsete at det halve kunne være nok! Jeg ødela sjansen med å late som jeg ikke hadde vært hjemme, når både barnehagesekken ble liggende i gangen og jeg skrudde ikke på alarmen når jeg dro igjen :( så dro kjapt innom butikken og tilbake og kom selvsagt hjem rett etter han.. jeg spurte han hvor han hadde vært, kunne ikke late som at jeg ikke visste han var ute! Han måtte lufte hodet!! LUFTE HODET!!? Han har da aldri luftet hodet?? Endte jo opp med at jeg blåste meg opp og vi endte med kjempekrangel :( helt sant, jeg kan ikke huske han har luftet hodet før, hvis han er stressa så går han tur, trener osv, han tar ikke bilen! Jeg er så forbanna at det halve kunne være nok, hvorfor ikke bare fortelle hvor han kjørte midt i arbeidstida...? Hvorfor ikke bare juge om noe, hvorfor er det så hemmelig?

Fy f så vanskelig det var å ikke si noe om leieboer og mobilen hans og mine mistanker! Jeg vet han ikke har kode på den jævla telefonen sin og jeg SKAL no matter what se på den med en gang han kommer og legger seg og sovner.. Rister her jeg ligger i sinne og venter....

Skrevet

Tror faktisk ikke jeg får sovet før du oppdaterer... kjente hele meg ristet på dine vegner.... 

Anonymous poster hash: b1fc2...643
Skrevet

Håper du får klarhet i ting :'( <3

Anonymous poster hash: 665f2...8af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...