Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Vi har vært gift i litt over 4 år, og har et barn sammen og enda et til på vei nå i vinter.. Forholdet vårt har vært veldig bra alle årene vi har vært sammen, totalt 9 år, vi har hatt våre runder men alt i alt et normalt liv. Skal sies at dette svangerskapet har vært tøft for meg, jeg har endelig kommet i tredje trimester etter et halvt år med oppkast og trøtthet, så sexlivet har vært veldig dårlig. Fra normalt en gang i uken så har det nå gått fire måneder uten. Kanskje fem til og med.. Husker ikke sist Til saken... Har en så utrolig dårlig mavefølelse på at det de noe galt. Han har alltid vært åpen om alt, lar mobilen ligge på bordet osv. mens nå tar han den med seg bare for å gå på do... Ikke vet jeg hvorfor, jeg snoker ikke, vi har jo alltid stolt på hverandre 100%! En venninne gav meg rådet å snoke, så jeg bestemte meg for det, men dumme utålmodige meg ødela sjansen ved å spørre mannen om hvorfor han tok den med seg på do/dusjen... Så nå ser han på meg og tar den med seg likevel! Han sier han spiller på den.. Han har hjemmekontor på heltid, hatt det i et år og jeg veit at leieboeren vår som er sykepleier er mye hjemme på dagtid. Hu er 8 år yngre men jeg syns hu har en veldig flørtende tone med mannen min, hu har også kalt han ned til alle døgnets tider for å fikse ting i hybelen, lyspærer osv, ting som hu har ansvaret for selv, men han løper ned hver gang... Huff kan dere fortelle meg at alt dette er i hodet mitt?? Jeg vurderer seriøst å ta med meg mobilen hans og gå i stua å sjekke den i natt når jeg må tisse, men jeg føler det er et stort overtråkk, stoler jeg ikke på kjæresten og mannen min lengre.. Hvor ender dette da? Anonymous poster hash: 88e76...1ca
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 For det første; ikke sjekk mobilen! Det er det dummeste du kan gjøre... Eksen min gjorde det, en kollega av meg hadde skrevet en tullemelding, noe som eksen min så på som flørting og da var det i gang! Beskyldninger etc.. Så mld som er uskyldige kan se værre ut for utenforstående.. Dessuten er det mannen sin mobil, så la den være. Du er gravid ja? Jeg tror at hormonene dine spiller deg ett puss.. At du overtolker ting og tang. Pust med magen og prøv å rist av deg disse elle tankene... Anonymous poster hash: ce67e...8ef
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Glemte å nevne at han noen ganger har på seg parfyme når jeg kommer hjem, noe han vanligvis bruker kun når vi skal noe/ være sosiale/ gå ut.... Han sa han gjorde det for meg.. Hi Anonymous poster hash: 88e76...1ca
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 For det første; ikke sjekk mobilen! Det er det dummeste du kan gjøre... Eksen min gjorde det, en kollega av meg hadde skrevet en tullemelding, noe som eksen min så på som flørting og da var det i gang! Beskyldninger etc.. Så mld som er uskyldige kan se værre ut for utenforstående.. Dessuten er det mannen sin mobil, så la den være. Du er gravid ja? Jeg tror at hormonene dine spiller deg ett puss.. At du overtolker ting og tang. Pust med magen og prøv å rist av deg disse elle tankene... Anonymous poster hash: ce67e...8ef Jeg kjenner jeg blir forbanna når alt gravide kvinner føler skyldes på hormoner!! Ingen hadde sagt det samme til en mann: du er sikkert bare hormonell. Man kan da være både såret og skuffet selv om man har hormoner vel, og med god grunn? Jeg hadde ikke akseptert at han drev og fikset alt for leieboeren. Her begynte mannen slik og de ble elskere etterhvert (hun var venninne og ikke leieboer, men hele tiden ba ham hjem til seg for å fikse ting og hjelpe med masse forskjellige). Psykologer verden rundt sier at menn higer etter litt "hjelpeløse" kvinner fordi de får dem til å føle seg som en mann med stor M. Hvis de har en kone som greier det meste selv, blir en slik hjelpeløs dame virkelig bragd for mannen. Hadde dukket opp uanmeldt hos leieboeren en gang når han er der og "fikser" ting. Anonymous poster hash: e1d4d...06c
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Haha, troll... Hva i himmelens navn har yrket til leieboer med dette å gjøre? Anonymous poster hash: 00f08...6a1
nasse nøffen Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Haha, troll... Hva i himmelens navn har yrket til leieboer med dette å gjøre? Anonymous poster hash: 00f08...6a1 Kanskje pga turnus, og mye hjemme på dagtid grunnet det?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 Menn endrer ikke atferd uten grunn. Hormonene dine er ikke en grunn. Han dusjer ikke med mobilen fordi du er full av østrogen... Anonymous poster hash: 1086e...15c
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #8 Skrevet 30. september 2015 Vel, jeg har med meg mobilen overalt. Til og med når jeg skal på do... Anonymous poster hash: ce67e...8ef
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #9 Skrevet 30. september 2015 Vel, jeg har med meg mobilen overalt. Til og med når jeg skal på do... Anonymous poster hash: ce67e...8ef Men du har ikke nylig startet med det og endret tidligere atferd? Anonymous poster hash: 1086e...15c
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #10 Skrevet 30. september 2015 Begynte med det etter eksen var inn på mobilen min uten tillatelse.. Ikke nylig nei.. Kanskje han merker at samboeren endre seg og tar forholdsregler? Ikkje vet jeg, men man skal være litt forsiktig med å anta utroskap mener jeg... Anonymous poster hash: ce67e...8ef
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #11 Skrevet 30. september 2015 Hvordan kan vi her inne vite det ? ta en titt på telefonen, har han ingenting å skjule så er det ikke krise om du i høy hormonell tilstand trenger beroligende bekreftelse på at han ikke finner på noe tull. Anonymous poster hash: 2ee91...199
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #12 Skrevet 1. oktober 2015 Bli sykemeldt og vær hjemme på dagtid du også😉 Anonymous poster hash: 9e49b...0cd
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #13 Skrevet 1. oktober 2015 Sjekk mobilen. Jeg fant ut at "mannen" var utro og ventet barn med en annen. Anonymous poster hash: 93b75...f22
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #14 Skrevet 1. oktober 2015 Bli syk på jobb og reis tidlig hjem en dag eller tre... Anonymous poster hash: d1d0c...d6c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #15 Skrevet 1. oktober 2015 Den vonde følelsen er som regel rett... Anonymous poster hash: c7e2a...35d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #16 Skrevet 1. oktober 2015 Hi igjen her.Takk for alle svar. Til det med sykepleier, ja det var kun for å forklare turnusen, ikke noe annet.For det jeg vet så er det godt mulig det er hormonene mine som tar overstyr, jeg vet ikke Føler vi har "glidd" fra hverandre etter at jeg ble gravid igjen. Men jeg hadde uansett ikke reagert på dette, om vi ikke hadde hatt en ærlig forhold i 9 år før han plutselig begynner med dette... og det blikket han gir meg før han tar mobilen sin, jeg får bare så hinsides vondt i maven av det. Stemningen hjemme er ordentlig sur om dagen, egentlig uten noen stor forklaring. Virker som han vet at jeg mistenker han for ting, han drar på trening, jobber i haven, mekker på noe og holder på med et eller annet hele tida, jeg sitter alene med ungen vår hver eneste ettermiddag og skal barnet på noe så er det jo kun jeg som kan kjøre og hente, han er jo så opptatt! Sov dårlig i natt fordi jeg lå å venta på at han sov dypt nok til at jeg kunne ta med meg mobilen ut, nå holder jeg ikke ut mer, bestemt meg for å se på den, uansett hva jeg selv egentlig mener om det, og han.. og andre. Hvis det er det som skal til for at jeg må bli kvitt den dumme mavefølelsen. Han var urolig når jeg gikk på do, jeg turde det rett og slett ikke, jeg var liv redd Anonymous poster hash: 88e76...1ca
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #17 Skrevet 1. oktober 2015 Å huff, klem til deg! Jeg vet akkurat hvordan du har det - desverre. Var i fjor gravid med nummer 2, og begynte å føle en veldig kulde fra han samt likegyldighet. Han begynte å trene, gikk ned i vekt, kjøpte nye klær, begynte å intimbarbering seg igjen, noe han ikke har gjort på flere år. Snakket støtt og statlig om en kollega. Jeg prøvde å snakke med han flere ganger og si at jeg følte han var fjern osv.. Når barnet vårt ble født satt han konstant med mobilen og brydde seg ikke noe om meg what so ever. Jeg sjekket mobil og Facebook uten å finne noe, men la merke til på fb at han ikke hadde noe meldingstråd med kollegaen, hvilket jeg syntes var merkelig da jeg hadde latt merke til at han skrev med henne der noen dager tidligere. Så rart at han hadde slettet tråden med henne og hadde alle mulige andre tråder fra facebooks spede begynnelse. Jeg fant kondomer i pcbagen. Fikk alle mulige bortforklaringer fra han, som faktisk kunne stemme. Følte meg som et dårlig menneske som kunne mistenke han for utroskap, trodde det var hormoner spm spilte meg et puss. Hvem kan vel bedra sin høygravide kone? Han har alltid stått fram som en hedersmann, jeg har altså stolt på han og kunne ikke i min villeste fanats tro at HAN kunne være utro mot MEG..! Da babyen var en uke gammel gikk jeg inn på mailen hans, rett inn på mappen med kollegaenes navn og da var det ikke lengre noen tvil. Det var mitt livs mareritt inne i den mailboksen, linje opp og ned som turtelduene hadde skrevet seg i mellom. De lå sammen på et hotell i lunchen, samtidig som jeg ble lagt inn på sykehus noen uker før termin, pga høyt blodtrykk. Hadde jeg visst hva de to bedrev i det øyeblikk hadde jeg sikkert fått hjerteinfarkt. Du har en magefølelse, jeg ville fulgt den opp. Håper du ikke finner noe.. Lykke til! Anonymous poster hash: 38b4a...b72
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #18 Skrevet 1. oktober 2015 Beklager skrivefeil, har det litt travelt og skriver fra iPad :-) Anonymous poster hash: 38b4a...b72
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #19 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg er enig med sistemann her. Magefølelsen skal man ikke kimse av. Min mann fikk plutselig en ny bestevenn på snapchat, i flere måneder. Denne dama begynte også å like alt på facebook. Fikk samtidig vite at hun var nysingel, og jeg tok opp dette med samboer flere ganger, at jeg var redd for dette og lurte på hva som foregikk. Han sa at de bare var venner. Etter et halvt år eksploderte jeg, og krevde at han skulle slette dama. Noen måneder etter fikk jeg bekreftet at de hadde hatt sex, og hatt et "flørteforhold" på meldinger/snapchat hele tida. Den desperasjonen jeg følte i disse månedene var helt fryktelig. Magefølelsen min sa meg at dette var noe mer enn vennskap, men jeg klarte ikke å finne bevis. Jeg burde kanskje skjønt det når mannen hele tiden fortsatte kontakten selv om jeg sa at jeg var redd for dama. Jeg ville sjekket mobilen hans. Kommet hjem midt på dagen, for å se om jeg kunne fersket dem. Lykke til, kjære deg, jeg håper for din skyld at du får avkreftet dette så du slipper å være redd. Klem til deg. Anonymous poster hash: fcdb5...c3a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #20 Skrevet 1. oktober 2015 Å huff, klem til deg! Jeg vet akkurat hvordan du har det - desverre. Var i fjor gravid med nummer 2, og begynte å føle en veldig kulde fra han samt likegyldighet. Han begynte å trene, gikk ned i vekt, kjøpte nye klær, begynte å intimbarbering seg igjen, noe han ikke har gjort på flere år. Snakket støtt og statlig om en kollega. Jeg prøvde å snakke med han flere ganger og si at jeg følte han var fjern osv.. Når barnet vårt ble født satt han konstant med mobilen og brydde seg ikke noe om meg what so ever. Jeg sjekket mobil og Facebook uten å finne noe, men la merke til på fb at han ikke hadde noe meldingstråd med kollegaen, hvilket jeg syntes var merkelig da jeg hadde latt merke til at han skrev med henne der noen dager tidligere. Så rart at han hadde slettet tråden med henne og hadde alle mulige andre tråder fra facebooks spede begynnelse. Jeg fant kondomer i pcbagen. Fikk alle mulige bortforklaringer fra han, som faktisk kunne stemme. Følte meg som et dårlig menneske som kunne mistenke han for utroskap, trodde det var hormoner spm spilte meg et puss. Hvem kan vel bedra sin høygravide kone? Han har alltid stått fram som en hedersmann, jeg har altså stolt på han og kunne ikke i min villeste fanats tro at HAN kunne være utro mot MEG..! Da babyen var en uke gammel gikk jeg inn på mailen hans, rett inn på mappen med kollegaenes navn og da var det ikke lengre noen tvil. Det var mitt livs mareritt inne i den mailboksen, linje opp og ned som turtelduene hadde skrevet seg i mellom. De lå sammen på et hotell i lunchen, samtidig som jeg ble lagt inn på sykehus noen uker før termin, pga høyt blodtrykk. Hadde jeg visst hva de to bedrev i det øyeblikk hadde jeg sikkert fått hjerteinfarkt. Du har en magefølelse, jeg ville fulgt den opp. Håper du ikke finner noe.. Lykke til! Anonymous poster hash: 38b4a...b72 Huff a meg, stor varm klem tilbake til deg! For et livs mareritt du har vært gjennom. For en mann... hvordan kan de gjøre sånt. Hva tenker de med, helt hjerteløse!! Ser jo nå hvor alvorlig denne situasjonen ER, hvis mavefølelsen min er rett. Herregud. Hvordan gikk det med deg? Hvordan går det med deg idag? Fikk vondt langt inni meg av å lese hvordan du ble behandlet! Hi Anonymous poster hash: 88e76...1ca
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #21 Skrevet 1. oktober 2015 Si til mannen du vil kaste ut leieboeren. Eller lever oppsigelse til henne. Har hun et litt mer enn vennskapelig forhold til han vil hun si det til han med en gang. Spør mannen si du vil ha en ny en. Anonymous poster hash: 0b659...609
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #22 Skrevet 1. oktober 2015 unnskyld meg,men du virker hysterisk og tenker bare det verste om mannen din, kanskje greit og ta en sikkelig prat før du mistenker noe som helst Anonymous poster hash: 19ea2...160
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #23 Skrevet 1. oktober 2015 Min erfaring, jeg sjekket Facebook til mannen min uten at jeg fant noe. Jeg hadde fortsatt en følelse at ting skjedde, men roet meg etterhvert at jeg ikke fant noe da jeg snoket på han. En god stund senere innrømmer han at han har hatt et forhold over to år.. Slettet alt av sms, fbmld o.l. Hjalp meg lite å snoke, skulle ha stolt på magefølelsen ... Anonymous poster hash: 366a7...d10
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #24 Skrevet 1. oktober 2015 Veldig fristende å si opp leieboeren, må jo innrømme at jeg syns hun er en liten overfladisk drittunge i mine øyne, skikkelig hånlig.. hvis dere skjønner hva jeg mener. Studerer meg opp og ned, og forteller meg hvor mye jeg har lagt på meg osv. Men da det å si opp henne vil påvirke vår felles økonomi kan jeg ikke si opp uten å være enig med mannen, sånt jeg bare ikke gjøre. Jeg har fortalt han om alt som irriterer meg over henne til mannen, han sier også at jeg bare er hormonell, at jeg irriterer meg over alle. Jeg er garantert hysterisk, jeg vet jo det. Og har jo tatt dette opp med han (ikke det om leieboer) men at han tar med mobilen sin overalt, og han ble jo bare sur og enda mer påpasselig av det. Men som sagt er jeg livredd for å beskylde han for ting hvis han er uskyldig, jeg vil ikke ødelegge det fine vi har bygd opp ila 9 år. Føler jeg setter alt på spill pga en dum mavefølelse. Anonymous poster hash: 88e76...1ca
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #25 Skrevet 1. oktober 2015 Veldig fristende å si opp leieboeren, må jo innrømme at jeg syns hun er en liten overfladisk drittunge i mine øyne, skikkelig hånlig.. hvis dere skjønner hva jeg mener. Studerer meg opp og ned, og forteller meg hvor mye jeg har lagt på meg osv. Men da det å si opp henne vil påvirke vår felles økonomi kan jeg ikke si opp uten å være enig med mannen, sånt jeg bare ikke gjøre. Jeg har fortalt han om alt som irriterer meg over henne til mannen, han sier også at jeg bare er hormonell, at jeg irriterer meg over alle. Jeg er garantert hysterisk, jeg vet jo det. Og har jo tatt dette opp med han (ikke det om leieboer) men at han tar med mobilen sin overalt, og han ble jo bare sur og enda mer påpasselig av det. Men som sagt er jeg livredd for å beskylde han for ting hvis han er uskyldig, jeg vil ikke ødelegge det fine vi har bygd opp ila 9 år. Føler jeg setter alt på spill pga en dum mavefølelse. Anonymous poster hash: 88e76...1ca En leieboer som er frekk i kjeften og hånlig hadde jeg kastet ut uansett, bare tatt i bruk rommet selv, da kan de kastes ut på kort varsel. Tyder på at det er noe som foregår - hun flørter med mannen din, er frekk mot deg og hånlig (slik elskerinna til mannen her var, så på meg "ovenfra", fortalte hvor pysete jeg var under fødselen siden HUN taklet svangerskap og fødsel så veldig mye bedre, ba mannen om hjelp til flytting, bæring, fiksing +++). Det er nok ikke bare uskyldig kontakt, dessverre. Uansett, utroskap eller ikke, er det utrolig respektløst av mannen din å stadig hjelpe et menneske som snakker dritt til kona hans! Anonymous poster hash: e1d4d...06c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå