Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Jeg inntar offerrollen i alle mulige anledninger og elsker å få oppmerksomheten... Hvis andre får oppmerksomhet blir jeg potte sur og prøver febrilsk men kontrollert å ta over rollen som midtpunkt/offer... Elsker at folk syns synd på meg. MEN, jeg VIL endre meg! Det sliter fysisk og psykisk på meg! Noen råd? Anonymous poster hash: 7ecd6...7cd
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Kjipt liv! Anonymous poster hash: ba94b...bba
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Munchausen syndrome by proxy, Google det.. Anonymous poster hash: 06b12...aec
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Terapi. Søk hjelp fra fastlege, psykolog eller kanskje en mental coach? Så bra at du har innsett dette, og ikke minst, at du ønsker å få hjelp! Anonymous poster hash: e5b32...d85
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Munchausen syndrome by proxy, Google det.. Anonymous poster hash: 06b12...aec Vet du hva munhausen syndrome by proxy er? Tviler på det, kanskje du skal google litt selv Anonymous poster hash: fa23f...aed
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Tja. Tenk på at sikkert de fleste hater å tilbringe for mye tid med deg. De snakker sikkert dritt om deg bak ryggen din og gjør alt for å unngå deg. Anonymous poster hash: b81fe...ca0
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 Tja. Tenk på at sikkert de fleste hater å tilbringe for mye tid med deg. De snakker sikkert dritt om deg bak ryggen din og gjør alt for å unngå deg. Anonymous poster hash: b81fe...ca0 Haha, uff, det tror jeg også. Anonymous poster hash: 71018...350
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #8 Skrevet 30. september 2015 Første steg er at du er klar over det Anbefaler deg å lese litt fra buddhismen. Dalai Lama sine bøker for eksempel. Kort og godt vil du bli mye lykkeligere når du slutter å prøve å få oppmerksomhet. Jeg var litt som deg før, har fått det mye bedre. Mindfulness er også fint Anonymous poster hash: a3bb5...6c2
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #9 Skrevet 30. september 2015 Munchausen syndrome by proxy, Google det.. Anonymous poster hash: 06b12...aec Du er så langt ute på viddene.. Münchausen by Proxy er forresten IKKE det samme som Münchausen. Anonymous poster hash: 80cee...275
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #10 Skrevet 30. september 2015 Munchausen syndrome by proxy, Google det.. Anonymous poster hash: 06b12...aec Du er så langt ute på viddene.. Münchausen by Proxy er forresten IKKE det samme som Münchausen. Anonymous poster hash: 80cee...275 Kanskje hun oppfordrer HI til å begynne å skade ungene sine så hun kan få oppmerksomhet? Anonymous poster hash: b81fe...ca0
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #11 Skrevet 30. september 2015 Huff, ta tak i det før du blir sittende helt alene. Anonymous poster hash: 524c1...0e0
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #13 Skrevet 30. september 2015 Jeg har diagnostisert meg selv med Münchausen, men ikke by proxy!!!!!!! HI Anonymous poster hash: 7ecd6...7cd
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #14 Skrevet 30. september 2015 Jeg har diagnostisert meg selv med Münchausen, men ikke by proxy!!!!!!! HI Anonymous poster hash: 7ecd6...7cd Var det jeg tenkte også.. Anonymous poster hash: 06b12...aec
Gjest Moonstruck Skrevet 30. september 2015 #15 Skrevet 30. september 2015 Tja. Tenk på at sikkert de fleste hater å tilbringe for mye tid med deg. De snakker sikkert dritt om deg bak ryggen din og gjør alt for å unngå deg. Anonymous poster hash: b81fe...ca0 Haha, uff, det tror jeg også. Anonymous poster hash: 71018...350 Åhhh! Stakkars deg!! Det må jo være forferdelig?? Enn at du tror ALLE snakker stygt om deg, OG unngår deg! Jammen ikke rart du er nedfor.. Er det noe jeg kan gjøre for å få deg til å føle deg bedre?? (Føles det bedre nå )
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #16 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg har diagnostisert meg selv med Münchausen, men ikke by proxy!!!!!!! HI Anonymous poster hash: 7ecd6...7cd Var det jeg tenkte også.. Anonymous poster hash: 06b12...aec Nei var ikke det du tenkte. Du skrev proxy. Anonymous poster hash: b81fe...ca0
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. oktober 2015 #17 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg tenker at folk flest gjennomskuer slike personligheter ganske raskt. De som inntar offerrollen og higer etter oppmerksomhet hele tiden, anses som irriterende og slitsomme mennesker. Prøv å se deg selv gjennom andres øyne, kanskje det kan hjelpe deg til å endre adferd? Du må rett og slett øve deg på å la andre være midtpunkt, og ikke minst, ta ansvar for eget liv, ikke være offer. Å sette en diagnose er opp til fagfolk, ikke surr deg enda mer inn i en offerrolle ved å prøve å finne diagnoser til deg selv. Det er ikke alle dårlige personlighetstrekk som tilsier at man har en diagnose. Helt friske mennesker kan være ganske rare de også. Så reis deg opp, børst vekk de gamle vanene, og begynn å jobbe med deg selv!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #18 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg tenker at folk flest gjennomskuer slike personligheter ganske raskt. De som inntar offerrollen og higer etter oppmerksomhet hele tiden, anses som irriterende og slitsomme mennesker. Prøv å se deg selv gjennom andres øyne, kanskje det kan hjelpe deg til å endre adferd? Du må rett og slett øve deg på å la andre være midtpunkt, og ikke minst, ta ansvar for eget liv, ikke være offer. Å sette en diagnose er opp til fagfolk, ikke surr deg enda mer inn i en offerrolle ved å prøve å finne diagnoser til deg selv. Det er ikke alle dårlige personlighetstrekk som tilsier at man har en diagnose. Helt friske mennesker kan være ganske rare de også. Så reis deg opp, børst vekk de gamle vanene, og begynn å jobbe med deg selv! Kjempevanskelig å la noen andre være midtpunkt/ få oppmerksomhet. Jeg er typen som lett dropper bursdager, utdrikningslag og babyshower KUN fordi jeg ikke takler å se noen andre får være mudtpunkt... Anonymous poster hash: 7ecd6...7cd
Superdolly Skrevet 1. oktober 2015 #19 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg tenker at folk flest gjennomskuer slike personligheter ganske raskt. De som inntar offerrollen og higer etter oppmerksomhet hele tiden, anses som irriterende og slitsomme mennesker. Prøv å se deg selv gjennom andres øyne, kanskje det kan hjelpe deg til å endre adferd? Du må rett og slett øve deg på å la andre være midtpunkt, og ikke minst, ta ansvar for eget liv, ikke være offer. Å sette en diagnose er opp til fagfolk, ikke surr deg enda mer inn i en offerrolle ved å prøve å finne diagnoser til deg selv. Det er ikke alle dårlige personlighetstrekk som tilsier at man har en diagnose. Helt friske mennesker kan være ganske rare de også. Så reis deg opp, børst vekk de gamle vanene, og begynn å jobbe med deg selv! Kjempevanskelig å la noen andre være midtpunkt/ få oppmerksomhet. Jeg er typen som lett dropper bursdager, utdrikningslag og babyshower KUN fordi jeg ikke takler å se noen andre får være mudtpunkt... Anonymous poster hash: 7ecd6...7cd Du skal ikke se bort fra at de andre trekker et lettelsens sukk når du melder avbud. På sikt vil sannsynligvis stadig flere velge deg bort, og de som ikke KAN velge deg bort, gremmes sannsynligvis når de er nødt til å be deg. Så om du ikke skjerper deg, får hjelp og får fikset problemet ditt, dømmer du deg selv til stadig større ensomhet.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #20 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg tenker at folk flest gjennomskuer slike personligheter ganske raskt. De som inntar offerrollen og higer etter oppmerksomhet hele tiden, anses som irriterende og slitsomme mennesker. Prøv å se deg selv gjennom andres øyne, kanskje det kan hjelpe deg til å endre adferd? Du må rett og slett øve deg på å la andre være midtpunkt, og ikke minst, ta ansvar for eget liv, ikke være offer. Å sette en diagnose er opp til fagfolk, ikke surr deg enda mer inn i en offerrolle ved å prøve å finne diagnoser til deg selv. Det er ikke alle dårlige personlighetstrekk som tilsier at man har en diagnose. Helt friske mennesker kan være ganske rare de også. Så reis deg opp, børst vekk de gamle vanene, og begynn å jobbe med deg selv! Kjempevanskelig å la noen andre være midtpunkt/ få oppmerksomhet. Jeg er typen som lett dropper bursdager, utdrikningslag og babyshower KUN fordi jeg ikke takler å se noen andre får være mudtpunkt... Anonymous poster hash: 7ecd6...7cd Du skal ikke se bort fra at de andre trekker et lettelsens sukk når du melder avbud. På sikt vil sannsynligvis stadig flere velge deg bort, og de som ikke KAN velge deg bort, gremmes sannsynligvis når de er nødt til å be deg. Så om du ikke skjerper deg, får hjelp og får fikset problemet ditt, dømmer du deg selv til stadig større ensomhet. Hvordan skal man fikse problemet?? Anonymous poster hash: 7ecd6...7cd
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #21 Skrevet 1. oktober 2015 Sjekket ut dramatiserende personlighetsforstyrrelse? Ei venninne er jeg sikker på har det. Utrolig slitsomt! Anonymous poster hash: 074db...744
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #22 Skrevet 1. oktober 2015 Sjekket ut dramatiserende personlighetsforstyrrelse? Ei venninne er jeg sikker på har det. Utrolig slitsomt! Anonymous poster hash: 074db...744 Nei, det har jeg ikke!! Hva er det? Anonymous poster hash: 7ecd6...7cd
Superdolly Skrevet 1. oktober 2015 #23 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg tenker at folk flest gjennomskuer slike personligheter ganske raskt. De som inntar offerrollen og higer etter oppmerksomhet hele tiden, anses som irriterende og slitsomme mennesker. Prøv å se deg selv gjennom andres øyne, kanskje det kan hjelpe deg til å endre adferd? Du må rett og slett øve deg på å la andre være midtpunkt, og ikke minst, ta ansvar for eget liv, ikke være offer. Å sette en diagnose er opp til fagfolk, ikke surr deg enda mer inn i en offerrolle ved å prøve å finne diagnoser til deg selv. Det er ikke alle dårlige personlighetstrekk som tilsier at man har en diagnose. Helt friske mennesker kan være ganske rare de også. Så reis deg opp, børst vekk de gamle vanene, og begynn å jobbe med deg selv! Kjempevanskelig å la noen andre være midtpunkt/ få oppmerksomhet. Jeg er typen som lett dropper bursdager, utdrikningslag og babyshower KUN fordi jeg ikke takler å se noen andre får være mudtpunkt... Anonymous poster hash: 7ecd6...7cd Du skal ikke se bort fra at de andre trekker et lettelsens sukk når du melder avbud. På sikt vil sannsynligvis stadig flere velge deg bort, og de som ikke KAN velge deg bort, gremmes sannsynligvis når de er nødt til å be deg. Så om du ikke skjerper deg, får hjelp og får fikset problemet ditt, dømmer du deg selv til stadig større ensomhet. Hvordan skal man fikse problemet?? Anonymous poster hash: 7ecd6...7cd Skaff deg hjelp. Psykolog, for eksempel.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #24 Skrevet 1. oktober 2015 Sjekket ut dramatiserende personlighetsforstyrrelse? Ei venninne er jeg sikker på har det. Utrolig slitsomt! Anonymous poster hash: 074db...744 Nei, det har jeg ikke!! Hva er det? Anonymous poster hash: 7ecd6...7cd Fikk ikke klippet og limt Google det Anonymous poster hash: 074db...744
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #25 Skrevet 1. oktober 2015 Sjekket ut dramatiserende personlighetsforstyrrelse? Ei venninne er jeg sikker på har det. Utrolig slitsomt! Anonymous poster hash: 074db...744 Nei, det har jeg ikke!! Hva er det? Anonymous poster hash: 7ecd6...7cd Fikk ikke klippet og limtGoogle det Anonymous poster hash: 074db...744 Googlet det nå. jeg er ganske god på å manipulere andre for å få d som jeg vil .... Fælt å ha så stort behov for oppmerksomhet. Vet du/noen hvorfor mennesker (som meg) har overdrevent behov for oppmerksomhet?? Anonymous poster hash: 7ecd6...7cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå