Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Er det noen som har erfaring med vognposen voksi city? Er dere fornøyd med den? Vi har en easygrow hood og er super fornøyd med den! Men siden storesøster fortsatt bruker sin, så må vi ha en vognpose til lille i magen. Vi har hele tiden tenkt vi skal ha easygrow til henne også. Men nå er jeg kommet over ett tilbud på voksi city. Anonymous poster hash: 51913...7cc
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Mange er fornøyde med den, men lønner seg heller å investere i en urban Anonymous poster hash: 5ce6b...3ff
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Mange er fornøyde med den, men lønner seg heller å investere i en urban Anonymous poster hash: 5ce6b...3ff [/ Jeg har dårlig erfaring med urban. Alt for åpen øverst og tungvint med glidelås i sidene. Anonymous poster hash: 51913...7cc
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Mange er fornøyde med den, men lønner seg heller å investere i en urban Anonymous poster hash: 5ce6b...3ff [/ Jeg har dårlig erfaring med urban. Alt for åpen øverst og tungvint med glidelås i sidene. Anonymous poster hash: 51913...7cc Ja. Men titusen andre har god erfaring og den har ikke fått best i test for moroskyld Jeg har dårlig erfaring med midtstilt glidelås; skikkelig upraktisk, får aldri åpnet posen ordentlig og må dytte sidene under vognposen når den skal åpnes. Selv da er den ikke ordentlig åpen! Bedre å kunne glide vekk hele forstykket... Dessuten er vognposer som er i ren dun fort klamt. Ull nederst (som urban har!) regulerer varmen mye bedre enn dun. Anonymous poster hash: 5ce6b...3ff
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Voksi city har også en blanding av dun og ull noen med erfaring på voksi city? Det står altså om å kjøpe en easygrow hood som vi vet er super bra eller voksi city på tilbud som vi ikke vet noe om ennå. Anonymous poster hash: 51913...7cc
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Dytt Anonymous poster hash: 51913...7cc
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 I barnehagen vår er de svært lite glad i vognposer som har glidelås i siden. Anbefaler Easy Grow! Anonymous poster hash: 592a2...745
inchi Skrevet 1. oktober 2015 #10 Skrevet 1. oktober 2015 Noen som har erfaring med easygrow flex? Vil ha en vognpose som ikke er like varm som dunposene. Vi har voksi city og er veldig fornøyd med den, men synes den kan bli litt for varm noen ganger. Ikke alltid det er så kaldt i vinterhalvåret på Vestlandet, og ungen er veldig varm av seg. Jeg liker ikke poser som har glidelås i sidene, synes en på midten er mye bedre, men det er nok en smakssak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå