Gå til innhold

Dere som har hvit kjøkkeninnredning. Hvilken farge har dere på veggene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er jo ulik farge på hvite kjøkkeninnredninger også. Vi har hvit høyglans, så den går jo i grått/kaldt, da ville beige farger vært helt kræsj. Vi har chi på veggene. Den er ganske så hvit, men vi syns den passer perfekt. Har samme farge i alle rom og i taket (listfritt). Passer også fint til dørkarmer og vinduslister som er i standardfargen bomull.  Chi er en hvitfarge med ørelite svart i, så den passer til de fleste andre hvitfarger.

Det er jo ulik farge på hvite kjøkkeninnredninger også. Vi har hvit høyglans, så den går jo i grått/kaldt, da ville beige farger vært helt kræsj. Vi har chi på veggene. Den er ganske så hvit, men vi syns den passer perfekt. Har samme farge i alle rom og i taket (listfritt). Passer også fint til dørkarmer og vinduslister som er i standardfargen bomull. Chi er en hvitfarge med ørelite svart i, så den passer til de fleste andre hvitfarger.

Sånn rent bortsett fra at chi får bomullslistverk til å se skittengult ut er det en veldig fin hvitfarge.

Anonymous poster hash: 1a008...c3d

Det er jo ulik farge på hvite kjøkkeninnredninger også. Vi har hvit høyglans, så den går jo i grått/kaldt, da ville beige farger vært helt kræsj. Vi har chi på veggene. Den er ganske så hvit, men vi syns den passer perfekt. Har samme farge i alle rom og i taket (listfritt). Passer også fint til dørkarmer og vinduslister som er i standardfargen bomull. Chi er en hvitfarge med ørelite svart i, så den passer til de fleste andre hvitfarger.

Sånn rent bortsett fra at chi får bomullslistverk til å se skittengult ut er det en veldig fin hvitfarge.

Anonymous poster hash: 1a008...c3d

Nei, det syns jeg ikke den gjør. Vi har som sagt både bolummslistverk og chi i taket og på veggene og karmer ol ser ikke skittengule ut, det lover jeg deg ;)

Kjøkkeninnredningen er matt, men Chi passer kanskje likevel? Skal male benkeplaten svart. Tror du Chi vil harmonere da? Jeg mistenker at den veggfargen vi har nå er "sand". Ser ikke bra ut.

Anonymous poster hash: 86133...a43

Annonse

Kjøkkeninnredningen er matt, men Chi passer kanskje likevel? Skal male benkeplaten svart. Tror du Chi vil harmonere da? Jeg mistenker at den veggfargen vi har nå er "sand". Ser ikke bra ut.

En venninne av meg har matt hvit innredning og Chi på veggene, og det passer like bra som hos oss. Chi er en veldig allsidig farge sånn sett og passer til det meste. Hvis dere ønsker hvite vegger, så vil jeg tro at chi kan passe godt inn hos dere, ja.

Her er det beige og det ser ikke bra ut. Tips til farge?

Vi hadde også en grusom gulbeige farge, kjøkkenskapene er ca eggeskall, vi malte veggene lys grå, og wow for en forskjell, nå er kjøkkenet delikat og lekkert :)

Vi har minty breeze og gammeldags hvit kjøkkeninnredning. Det er så fint! Veggfargen er ganske grå, men med et hint av grønt. Nydelig med de grønne urteplantene til. Vurderer å male innredningen også.

Anonymous poster hash: f096e...629

Vi har minty breeze og gammeldags hvit kjøkkeninnredning. Det er så fint! Veggfargen er ganske grå, men med et hint av grønt. Nydelig med de grønne urteplantene til. Vurderer å male innredningen også.

Anonymous poster hash: f096e...629

Veldig spennende! Tror jeg må kjøpe noen prøvebokser og se hva som funker. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...