Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Skal begynne på dette grunnet kronisk smerte. Noen med erfaring.? Anonymous poster hash: 4efa4...bd5
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Min erfaring, og jeg har prøvd mange forskjellige antidepressiva grunnet smerter, er at man opplever bittelitt mindre smerter. Men så kan man gange utmattelsen med 2 eller 3. Jeg var kronisk trøtt, svimmel, hadde lite sexlyst og opplevde hverken de store nedturene eller de store oppturene. Det passet ikke meg. Jeg som elsket triste filmer, klarte plutselig ikke å gråte av tåredryppende scener lenger. Og..jeg brukte en evighet på å kvitte meg med driten. Legen mente jeg hadde fått feil antidepressiva, så jeg prøvde den ene etter den andre - deriblant seroxat. Alle funket egentlig likt. Jeg er etter mange år kvitt f&%nskapet, og skal aldri prøve antidepressiva igjen. Jeg kjenner også mange som har det på samme måte. Folk jeg kjenner som har sterk angst eller depresjon har hatt utbytte av det, men ingen av de jeg kjenner med kroniske smerter har hatt det. Eneste jeg kommer på som har blitt fullrost, som medisin mot kroniske smerter, er Lyrica. Men jeg har ingen personlige erfaringer med det. Jeg anbefaler deg å kaste deg denne medisinen så langt unna du kan! Anonymous poster hash: bd46f...e68
Anarkali Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Jeg kjenner til flere som har brukt dette Pga depresjon og de har reagert med å bli likegyldig og trekke seg unna familie og venner for så å slite veldig med selvmordstanker og sterke abstinenser ved avvening.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Oi... Tok min første tablett i går kveld. Merker ingenting ennå. Litt redd etter det dere sier. Skal starte med 10mg og øke til 20 og 30mg i løpet av 3 til 6 dager. Anonymous poster hash: 4efa4...bd5
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Jeg har ingen depresjon eller noe i nærheten av selvmordstanker, tvert i mot, men nevrologen ville jeg skulle prøve dette pga kronisk smerteproblematikk. Hi. Anonymous poster hash: 4efa4...bd5
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Jeg har ingen depresjon eller noe i nærheten av selvmordstanker, tvert i mot, men nevrologen ville jeg skulle prøve dette pga kronisk smerteproblematikk. Hi. Anonymous poster hash: 4efa4...bd5 Jeg har vært der du er nå. Og beklager å si det, men jeg synes synd på deg. Jeg håper inderlig du reagerer annerledes enn jeg, og de jeg kjenner som har gått på seroxat, gjorde. Lykke til! Anonymous poster hash: bd46f...e68
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 For 3-4 år siden tok jeg en 10 mg tablett hver kveld, som en ekstra hjelp i tillegg til Lyrica, mot smerter pga helvetesild. Jeg ble veldig trøtt av de, men merket lite smertelindring. Jeg brukte de i om lag en mnd, og opplevde ingen problemer med dem, eller problemer med å slutte. Anonymous poster hash: a4336...484
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå