Gå til innhold

Vi har kjøpt tomt på fjellet 🗻🌸😍 Så da blir det bygging av hytte!

Anbefalte innlegg

Noen med erfaringer og tips? Sitter og ser på hytteleverandører og holder en knapp på Tinde hytter. Men de er dyrere. Men MÅ ha de store tømmerbjelkene i taket.

Størrelse etc? Hva bør vi tenke på og ha?

Anonymous poster hash: b11df...3fe

Fortsetter under...

Har et familiemedlem som bygde hytte fra MWC, fantastisk hytte til en bra pris. alle detaljer er gjennomført, ikke én stikkontakt på snei.

Selv har jeg ingen erfaring, vi har bare en støl med en gammel hytte uten innlagt vann og strøm. Hva skal dere bruke hytten til og hvilke krav har du? Er det hygge og komfort som er viktigst. Moderne fasiliteter? Ha mye besøk av familie og venner? Hvor mange er dere? Skal dere bruke den hele året? Er det for vinteraktiviteter først og fremst?

Selv har jeg ingen erfaring, vi har bare en støl med en gammel hytte uten innlagt vann og strøm. Hva skal dere bruke hytten til og hvilke krav har du? Er det hygge og komfort som er viktigst. Moderne fasiliteter? Ha mye besøk av familie og venner? Hvor mange er dere? Skal dere bruke den hele året? Er det for vinteraktiviteter først og fremst?

Ønsker komfort og god plass, men samtidig en god og lun hyttefølelse. Brukes hele året men først og fremst for høst/vinter.

Vi har to barn men mannen har to voksne barn fra tidligere og vi ønsker plass til alle sammen. Og kunne ha foreldre og søsken med barn der samtidig.

HI

Tinde har mange fine hytter:) De var en av favorittene til oss da vi valgte hytteleverendør ifjor. Mener å huske at vi valgte de bort pga pris, at hytta kommer i elementer noe som ville medført helikopterløft, at de enten kunne levere kun byggesett eller helt nøkkelferdig mens vi ville gjøre alt innvendig selv. Men knallfine hytter så skjønner godt om dere velger Tinde hytter😀😀😀

Anonymous poster hash: 905d8...2b2

Tinde har mange fine hytter:) De var en av favorittene til oss da vi valgte hytteleverendør ifjor. Mener å huske at vi valgte de bort pga pris, at hytta kommer i elementer noe som ville medført helikopterløft, at de enten kunne levere kun byggesett eller helt nøkkelferdig mens vi ville gjøre alt innvendig selv. Men knallfine hytter så skjønner godt om dere velger Tinde hytter😀😀😀

Anonymous poster hash: 905d8...2b2

Prisen på tinde hygger er noe høyere men av alle jeg har pratet med så ligger tinde høyere på standard. Både usynlige og synlige standarder.

Hva endte dere med å bygge? Jeg MÅ ha tømmerbjelkene i taket innvendig og det er ikke mange leverandører som tilbyr dette. Hvor stort bygde dere og er dere fornøyde?? 😃

hi

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...