Apple80 Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Er det pga graviditeten?? Og er det noen som har tips til å bli kvitt det? Jeg smører og smører og smører...
Mamma&skatt Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 jeg har det hele året uansett, men vasker hendene og bruker litt vel mye antibac når jeg er gravid, så det som virker for meg er å smøre hendene med en tykk krem og gå med sånne tynne engangs plasthandsker en liten time
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 Her kan du finne mange gode råd mot tørre hender: http://www.kjerringraadkroken.com/torre-hender/ Anonymous poster hash: 459bb...500
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 Jeg har det alltid på vinteren. Eneste som hjelper er veldig fet håndkrem fra apoteket (neutrogena, ceridal, etc) og evt sink hvis huden sprekker. Anonymous poster hash: 6d1a2...4af
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 Jeg har det alltid på vinteren. Eneste som hjelper er veldig fet håndkrem fra apoteket (neutrogena, ceridal, etc) og evt sink hvis huden sprekker. Anonymous poster hash: 6d1a2...4af
eplelill Skrevet 24. april 2016 #6 Skrevet 24. april 2016 Er det pga graviditeten?? Og er det noen som har tips til å bli kvitt det? Jeg smører og smører og smører...Jeg har også slitt noe grusomt med tørre hender nå som jeg er gravid. Skikkelig ille, funker ikke med krem eller noe, aldri vært så tørr på hendene før. Ser du har skrevet dette for noen måneder siden, fant du noen tips som funker?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #7 Skrevet 25. april 2016 Samme problemet her. Blir helt sprø av all smøringen. Jeg flasser i ansiktet også, så det virker som om jeg ikke produserer talg i det hele tatt. Håret blir heller ikke fett lenger... Merkelige greier🤔 Anonymous poster hash: 9b03d...f84
pia91 Skrevet 25. april 2016 #8 Skrevet 25. april 2016 Jeg hiver meg på. Extremt tørre hender å ansikt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå