Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Er det noe sende 10 åringen på skolen i? Eller ut å leke? Anonymous poster hash: 9d07e...e72
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Kjøpte Uggs til syvåringen i dag. Tenker han skal ha et par sko til, som tåler vått vær bedre. Uggsene er jo kule, men ikke nødvendigvis de skoene barne bør bruke hver eneste dag. Anonymous poster hash: 1fbb0...3eb
*Miss Marple* Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Google Uggs og mulesing og se hvordan de blir produsert, så er jeg sikker på at du vil velge noen andre sko.
Mamma til 2 søte Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 Uggs er vel like dårlig for føtter som crocks er. Ikke noe jeg hadde latt mine barn gå i hver dag nei.
Mamma til 2 søte Skrevet 29. september 2015 #5 Skrevet 29. september 2015 Google Uggs og mulesing og se hvordan de blir produsert, så er jeg sikker på at du vil velge noen andre sko. For ikke å snakke om dette ☝
Elsker livet Skrevet 29. september 2015 #6 Skrevet 29. september 2015 Mulesing er ikke noe jeg ønsker å støtte, så det blir ikke mer uggs her i huset før det evt. stopper. Men vi har hatt uggs før ejg visste det, og de vanlige tøfleuggsa er deilige varme sko som ikke tåler særlig vann og har en elendig såle på glatt underlag. Så jeg vil kalle det tøfler mer enn det er sko. Men det merket har jo andre sko enn de vanlige tøffleskoene, og flere av de ser veldig gode ut, spesielt de som ligner litt på klassiske sorellsko.
Elsker livet Skrevet 29. september 2015 #7 Skrevet 29. september 2015 Da tenker jeg på slike som disse http://www.uggaustralia.eu/1001785.html?dwvar_1001785_color=NAVY#start=141&cgid=women-boots
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #8 Skrevet 29. september 2015 Google Uggs og mulesing og se hvordan de blir produsert, så er jeg sikker på at du vil velge noen andre sko. Men det står jo at ugg forsikrer seg om at den metoden ikke blir brukt... Anonymous poster hash: 9d07e...e72
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #9 Skrevet 30. september 2015 Google Uggs og mulesing og se hvordan de blir produsert, så er jeg sikker på at du vil velge noen andre sko. Men det står jo at ugg forsikrer seg om at den metoden ikke blir brukt... Anonymous poster hash: 9d07e...e72 Ja Ugg vet jo at dette er innmari dårlig pr for dem. Jeg har stoppet mange fra å kjøpe uggs i flere år nå. Om de har stoppet praksisen så er det et resultat av motstanden mot behandling disse sauene har vært/er utsatt for. Men det er kun ordet dems nå, det er bevis at disse dyrene ble torturert for industrien. Nå må Uggs bevise at dette har de sluttet med. Anonymous poster hash: 8bf0f...dea
*Miss Marple* Skrevet 30. september 2015 #10 Skrevet 30. september 2015 Google Uggs og mulesing og se hvordan de blir produsert, så er jeg sikker på at du vil velge noen andre sko.Men det står jo at ugg forsikrer seg om at den metoden ikke blir brukt... Anonymous poster hash: 9d07e...e72 Det er en stund siden jeg sjekket dette, og hvis de har sluttet med det er det jo flott! Hvis jeg får forsikret meg om at det stemmer skal jeg kjøpe meg uggstøfler, det har jeg hatt lyst på i mange år 😊 Men som vintersko til ungene tror jeg ikke de er særlig bra.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #11 Skrevet 30. september 2015 De har overhodet ingen støtte for foten, de tåler ikke vann og de er glatte. Anonymous poster hash: 69e63...84f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå