Gå til innhold

♥ IKM uke 44 ♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok en Clearblue digital med ukeindikator i går kveld, fikk gravid 2-3 uker 😀 Samboeren fikk ett tidlig farsdagskort, med hilsen storesøster Andrea, tok noen sekunder før han koblet😉 Kjempeglad når han kom over sjokket😛😉

Jeg har hatt ubeskyttet sex denne mnd, og skulle ha mensen i går, men det fikk jeg ikke. Jeg har mye hodepine, hetetokter på kvelden (er 27 år), humørsyk, brystene er blitt store, samt vonde brystvorter. Tok graviditetstest i går, siden det var da jeg skulle ha mensen, men den var negativ. Dere som har peiling, kan det hende jeg testet fortidlig? Hvis mensen fortsatt uteblir,  når bør jeg egentlig teste meg nestegang for å få et skikkelig svar?

Anonymous poster hash: a2527...85b

Ikm idag men ingen mens! Tok en test idag på utvannet urin , den var blendahvit. Tviler på at jeg er gravid og håper bare mensen kommer snart!! Har alltid regelmessig syklus mensen kommer alltid på dagen,men denne gangen var jeg så overstimulert på pergo at jeg vet neimen ikke om det kan fucke opp hele syklusen min....

Ikm idag men ingen mens! Tok en test idag på utvannet urin , den var blendahvit. Tviler på at jeg er gravid og håper bare mensen kommer snart!! Har alltid regelmessig syklus mensen kommer alltid på dagen,men denne gangen var jeg så overstimulert på pergo at jeg vet neimen ikke om det kan fucke opp hele syklusen min....

Hvis du hadde 5 modne egg ville vel legen frarådet sex, for det kan gi ganske mange barn. Håper det ornder seg neste pp :)

Annonse

Hvorfor skjer dette: tok test i dag tidlig, den skal leses av mellom 5-30 minutter (kjøpt i matbutikken). det kom ikke noe strek. Så skulle jeg vise den til samboeren min, men han sov så jeg lot den ligge og glemte helt av den, også 5 timer senere var det en megasvak strek der som man kunne se i skarpt lys. det er neg ikke sant

Annonse

Hvorfor skjer dette: tok test i dag tidlig, den skal leses av mellom 5-30 minutter (kjøpt i matbutikken). det kom ikke noe strek. Så skulle jeg vise den til samboeren min, men han sov så jeg lot den ligge og glemte helt av den, også 5 timer senere var det en megasvak strek der som man kunne se i skarpt lys. det er neg ikke sant

Jeg vil nok se den som negativ, ja.. Dessverre 😕

Jeg vil nok se den som negativ, ja.. Dessverre

Det er faktisk en god nyhet for meg t det betyr negativt, takk :) Mensen har fortsatt ikke kommet da hmm jaja :)

Hei, dette er meg igjen. Siden jeg er har hatt ubeskyttet sex med samboer, 5 dager over IKM og jeg har ømme pupper. kvalm, spiser en pakke skinke hver dag (før spiste jeg kanskje 2-3 skiver i mnd), osv, så tok en ny test i dag og den ble positiv etter noen sekunder. jaja da er jeg visst gravid

Tusen takk Hazel82 :)

Siden jeg er gravid kan jeg skru av anonymknappen.

Jeg er helt ærlig ganske sjokket og satt ut. Jeg hadde IKM onsdag 28.10, og har allerede før IKM, pga symptomer, sterk mistanke om at jeg er gravid, men har fått neg. test hver dag, så jeg kunne ikke være helt sikker.

Men i dag var den positiv. Til tross for at jeg har hatt mistanke ganske mange dager så kan jeg ikke helt forså det. Tar vel litt tid å venne seg til det

Ja, skjønner godt hva du mener, jeg fikk jo første positive test søndag for ei uke siden😊 Tok noen dager å synke inn, har ikke helt gått opp for meg heller enda😛 Tenker det blir mer virkelig når jeg kommer så langt at jeg får høre hjertet slå til den lille😊

Til datteren min fikk jeg høre hjertet slå på første legekontroll i uke 10/11, glemmer aldri den følelsen💗

Jeg er helt ærlig ganske sjokket og satt ut. Jeg hadde IKM onsdag 28.10, og har allerede før IKM, pga symptomer, sterk mistanke om at jeg er gravid, men har fått neg. test hver dag, så jeg kunne ikke være helt sikker.

Men i dag var den positiv. Til tross for at jeg har hatt mistanke ganske mange dager så kan jeg ikke helt forså det. Tar vel litt tid å venne seg til det

Gratulerer så mye! :D

Gratulerer så mye! :D

Takk, gratulerer til deg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...