Gå til innhold

♥ IKM uke 44 ♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Melder meg på her. Dette er prøveperiode 2, prøver på barn nr 2. :)

26.10, mandag : Harefrøken

27.10, tirsdag : LilleGullkornet
28.10, onsdag : Solskinnsbarn:), Choe, Ann86
29.10, torsdag : Trille89
30.10, fredag :Reflexia
31.10, lørdag : atiram87, Hazel82
1.11, søndag : Curious94 

29.10, torsdag : Trille89, mammatilenprins-ønskerNr2

30.10, fredag :Reflexia

31.10, lørdag : atiram87, Hazel82, Thinkerbelly 

5 dpo idag, ingen symptomer, men jeg vet at det ikke trenger bety noe da jeg hadde null og niks symptomer før uke 7 med min sønn 😊 Hadde 5 modne perfekte egg denne syklusen så sjansen for klaff burde jo abOlutt være der 😄😜

Annonse

29.10, torsdag : Trille89, mammatilenprins-ønskerNr2

30.10, fredag :Reflexia, Tihil

31.10, lørdag : atiram87, Hazel82, Thinkerbelly

Spennende med festeblødning! Jeg er jo bare 2 eller 3 dpo nå, så ikke begynt å kjenne etter så veldig enda....men er så sykt utålmodig! Forrige gangen var jeg veldig trøtt og bilsyk allerede før ikm kan jeg huske.. Ellers har jeg aldri vært sånn som kjenner el eller har mye mensmurring og sånn. Hvordan ligger det an med dere andre? Noen som skal teste snart...? Hvor tidlig begynner dere?

Her kjenner jeg litt stikkinger innimellom, er 8 dpo i dag. Skal vente til lørdag eller søndag før jeg tar noen test😊 Hadde en dråpe blod på papiret rundt 5 dpo, men det er jo for tidlig til noen festeblødning. Har egentlig ikke store forhåpninger om klaff denne pp. Spent på hvor lang syklusen blir uansett utfall. Men kjenner uansett på håpet, og blir nok litt skuffa om jeg får negativ test☺️

Annonse

Testet nå når jeg kom hjem fra jobb. Før det var gått to min kom det frem en svak strek(men ikke så svak at vi må myse og vri for å se den!). Jeg prøvde å kjenne på livmortappen, men ble ikke noe klok. Etter jeg hadde sjekket den kom det rosa på papiret.

Per nå vet jeg ikke om jeg skal være håpefull eller anta at det rosa var en forvarsel for mensen...

5 dpo her- lite symptomer😳 skifter mellom å tenke at dette kan gå til å tenke at det ikke har klaffet i det heele tatt😄 Tenkte å prøve å vente til torsdag med å teste (12dpo) men spørs om jeg holder så lenge. Hva gjør dere andre for å få tiden til å gå..? Må prøve å legge litt planer i helgen tror jeg😜 Huff, jeg som hadde bestemt meg for å -ikke- stresse sånn.. Godt jeg kan skrive litt her for mannen vil ikke høre så mye om tester og symptomer etc- han mener det gjør det hele altfor "teknisk"😄 kan ikke skjønne det😂

Er det noen som har opplevd å blø litt etter å ha kjent på livmortappen? Kan det hende at jeg blødde litt fordi jeg tafset der?

Får ikke til å ta bilde hvor den kommer frem....

Det ser også ut som den er svakere nå som testen begynner å tørke. Så klarer ikke helt ha trua. Så har ganske sterke mensen-smerter startet nå også...

Jeg blødde litt i dag også, og nå kan det ihvertfall ikke være festeblødning. Tar ikke det så tungt før ikm er passert.

Kjenner det strammer og strekker litt og lurer på om det kan være positive tegn eller litt innbilte.

Tenker at du ikke skal bekymre deg for en liten blødning så tidlig. Det trenger ikke bety noe _Harefrøken

Jeg har de siste mnd spottet noen dager før Ikm, så for meg er det normalt.. Gjorde ikke det da jeg ble gravid sist. Vet det er mange som har småblødninger tidlig i svangerskapet. Personlig tar jeg alt som ikke er som det pleier som tegn på at noe er på gang😄

9 dpo her, å blør litt! Er jo en uke for tidlig for mensen, så klamrer meg litt til håpet om at det kan være festeblødning.. Opplevde imidlertid ikke det med de to første da. Men igjen har jeg ikke opplevd blødning rundt eggløsning heller. Hm.. Noen av dere som vet hvor mye man evt blør ved en festeblødning og hvor tidlig kan man teste etter det? 

Tihil, hvorfor tror du ikke det kan være festeblødning? :)

Bare fordi jeg allerede har hatt den (dersom det var riktig..) Altså jeg har ihvertfall blødd to ganger og en av de kan ha vært festeblødning, men ikke begge 😊 Tror det kan variere, den artikkelen jeg linket til sier alt fra noen dråper til mer og opp til to dager. Eneste er at det skal være mindre enn mensen, og ikke samme smertene 😊

Bare fordi jeg allerede har hatt den (dersom det var riktig..) Altså jeg har ihvertfall blødd to ganger og en av de kan ha vært festeblødning, men ikke begge Tror det kan variere, den artikkelen jeg linket til sier alt fra noen dråper til mer og opp til to dager. Eneste er at det skal være mindre enn mensen, og ikke samme smertene

Ok, skjønner! :) Bra artikkel - hjalp litt å lese den! ;) Vil jo evt se imorgen om det blir mer eller mindre. Gud så nerverpirrende denne prøvingen er selv for 3 gang!! ;) Når tenker du å teste da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...