Gå til innhold

♥ IKM uke 44 ♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På lørdag ble EL test helt klar positiv og så litt og litt svakere for hver test i går og i dag. Søndag kom de vante eggløsningssmertene. Fikk ikke lagt inn aksjer i går dessverre, men har vært ivrige alle de andre dagene og legger nok aksjer i dag og de neste dagene også :)

Testet med el tester i dag jeg også, fikk bare en veldig svak teststrek, så var negativ.. Satser på at den blir sterkere i løpet av de neste dagene😊 Vet jo ikke hvor lang syklus jeg har, siden jeg nylig har sluttet på pillen. Første blødning etter pilleslutt kom allerede etter 20 dager. Håper på en mer normal sykluslengde no😊

Annonse

Ehh, kan jeg ha hatt el tidligere enn forventet?? Etter trening i dag var det en liten brun flekk i trusa. Ingenting på papiret, kun det som var i trusa. Vi hadde sex på fredag og i dag. Om det var festeblødning, er ikke det litt tidlig???

Hei dere! Blir med her jeg 😉 Vår første pp. Fikk positiv el-test i dag så her må vi bare hive oss rundt 😆 .

Dette blir barn nr 3. To jenter på 6 og 1.5 fra før.

IKM ca 25-27 OKT 😛

Lykke til alle sammen!

Masse lykke til til deg også! :D

Annonse

Klokken er over midnatt så nå er jeg 3 dpo 😊 er hard nede over skambeinet og støl, men der har jeg Vært siden et par dager før El. Er litt skrekkblandet fryd her siden gyn fant 5 egg og Ga oss sex forbud.. men vi Kjørte på likevel. Det er jo egentlig ikke riktig klokt , men nå får det briste eller bære!!

Åssen går det med deg, hvor mange dpo er du? 😊

Melder meg på her! Første pp på nr 3. <3 Kan nesten ikke vente med å begynne å teste! :hjerter:

26.10, mandag : Harefrøken

27.10, tirsdag : LilleGullkornet
28.10, onsdag : Solskinnsbarn:), Choe
29.10, torsdag : Trille89
30.10, fredag :Reflexia
31.10, lørdag : atiram87, Hazel82
1.11, søndag : Curious94 

Her er jeg 4 dpo nå, er ikke helt sikker på hva som er IKM dag for meg, usikker på sykluslengde , men skal prøve å vente til uke 44 med å evt ta test. Har ikke kjent noe særlig på kroppen egentlig, bare noe stikking nederst i magen, ca ved skambeinet for noen dager siden. Hadde også el smerter de dagene jeg hadde positiv el test😊 Er vel ikke særlig annet enn å vente og se om tanta kommer...

7DPO her. Fikk nye tester i posten i går og tok en for morro skyld :P Kom en tynn tynn strek som vi såvidt kunne se, men velger å ikke lese noe i det, da det ikke var noen form for strek i dag.

Ganske ømme bryster de siste dagene og våknet en natt med spysmak i munnen...

Hei dere! Sniker meg med her :) Første skikkelige pp nå, vi prøver på nr to. Første satt på første forsøk, nybegynnerflaks kanskje ;) Litt vanskeligere nå siden mannen ukependler og vi har en liten en. Meen. Hadde noen gamle el tester liggende, og hadde positiv test i går og i dag. Noen som vet når jeg kan regne med at det faktisk var da? Fikk lagt inn aksjer i går og torsdag kveld, nå blir det ikke flere muligheter denne pp så får håpe det holder.. Ikm blir lørdag 31 har jeg regnet det som da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...