Gå til innhold

Ser dere noe her? graviditet test...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at den er tatt 9 dpo , syns jeg ser en svak strek men det er kanskje bare skygge...

Anonymous poster hash: 6472f...941

Skrevet

Synes jeg skimter en veeeeeeeldig svak strek, men litt i tvil :-)

Skrevet

Ja jeg blir så usikker , har kikket så mye på den nå at jeg blir helt tullete i hodet 😂 den er fra igår, tror du jeg kan bruke samme testen en gang til ? Har ikke flere tester nå. .. 😉

Skrevet

Litt i tvil om jeg ser noe, kanskje om jeg legger godviljen til? Ville kanskje ventet noen dager før jeg hadde tatt en ny test, hcg dobler seg hver 3. dag syns jeg å huske... Og testen er brukt opp nå, så du trenger nok en ny dessverre...Dyrt å være i prøveperioder😖

Skrevet

Det nytter ikke å bruke en test flere ganger... :-) ville testet igjen på nytt i morgen eller over imorgen :-)

Skrevet

Ææææ seriøst jeg blir sjokket over at dere sier dere muligens kan se en svak strek, jeg trodde det var hodet mitt som tullet med meg! Ikm påtorsdsg så tar en ny test på fredag om ikke mensen kommer 😄

Skrevet

Ææææ seriøst jeg blir sjokket over at dere sier dere muligens kan se en svak strek, jeg trodde det var hodet mitt som tullet med meg! Ikm påtorsdsg så tar en ny test på fredag om ikke mensen kommer 😄

Skrevet

Jeg ser desverre ikke noe. Både prøvd å se på telefon og på pc. Jeg ser altså _ingenting_. 

Anonymous poster hash: 0929b...722
Skrevet

Jeg klarer heller ikke å se noe som helst, ser blendahvitt ut.. Vent noen dager og ta en ny :) 

Anonymous poster hash: e1969...b2f
Skrevet

Ser heller ingenting...

Anonymous poster hash: 9c4aa...ab4
Skrevet

Oppdatering : fikk mensen på ikm !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...