Gå til innhold

Noen som har vært gravid selv om de har hatt menssmerter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel ganske normalt at noen symptomer kan minne om mens men likevel være gravid, jeg har hvertfall lest at gravid symptomer og menstruasjon symptomer kan være like. Så det er fremdeles håp :)

Om man har "menssmertelignende" plager, uten å få mensen, så kan man være gravid og da er det gjerne voksende livmor som er årsaken til smertene. Er mest plagsomt for førstegangsgravide. Jeg fikk nettopp tredjemann og visste ikke at jeg var gravid før jeg var ni uker på vei.... Fordi jeg ikke fikk de der smertene denne gangen. Ei heller ømme pupper, kvalme og uopplagthet. Eneste grunn til at jeg testet, var at jeg hadde økt appetitt over en lengre periode og oppdaget at mensen var uvanlig sein (mye stressi en periode og trodde mensen uteble pga det).

Jeg hadde ihvertfall mye mensmurringer før jeg testet positivt. Trodde hele tiden at mensen var rett rundt hjørnet, men når jeg hadde hatt vondt i 4 dager uten en dråpe blod så skjønte jeg at det måtte være noe annet. Men det kjentes akkurat ut som menskramper ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...