Gå til innhold

Føler meg elendig

Ennasussusanne

Anbefalte innlegg

Jeg er 9 uker på vei, og i går var jeg på sykehuset og tok en pille, og i morgen skal jeg tilbake kl 8 og blø det ut.

Jeg hadde valget å gjøre aborten hjemme, men siden jeg IKKE vil se det skal jeg gjøre det på sykehuset.

Det er ikke det at jeg er svak eller ikke tørr, for uheldigvis og desverre har jeg gjort dette før (da jeg var 18.. nå er jeg 29)

Tingen er, at jeg VILLE ha dette barnet så inderlig, men typen har tre fra før og vil ikke ha flere, og jeg har en sønn på 4 med krevende vehov..noe som gjør at det ikke er plass med en baby midt oppi alt samtidig som jeg er i utdanning.

Vi var enige om aborten og alt var greit, men når jeg satt til legen kom tårene...holdt på å gråte meg ijæl! :P hehe..uff...

Nå er pillen tatt, men har ont i magen når jeg strekker meg (skikkelig ont i siden nederst), og er sulten men klarer ikke spise. Har veldig lyst på altmulig av mat, men når jeg spiser går alt sakte og føles som jeg drøvtygger..haha

Jeg er lei meg, men jeg vet at ting blit bra når det er over. Kanskje jeg bare er overanstrengt og utslitt pga dette hær? Sover dårlig om natta og.

Andre som føler seg sånn?

Fortsetter under...

Uff! Når jeg kom på sykehuset igår såg gynekologen at jeg fortsatt var gravid. Jeg måtte opp og legges inn og fikk 4 piller oppi dær.

Det var helt grusomt og så vondt at jeg nesten ikke fikk puste. Tilsammen fikk jeg 4 paralgyn forte, to voltaren, og en morfin lignende sprøyte.

Jeg var borte vekk fjærn og etter å ha sovet litt kom "alt sammen" ut da jeg spydde.

Jeg var helt øddelakt i kropp og sjel, og var lenge på sykehuset før jeg klarte å dra. Jeg overnattet til mamma så hun kunne passe sønnen min.

I dag er jeg ok og begynner å bli mitt gode gamle selv ijen. Men blør masse og har vondt.

Aldrig mer abort..aborterte slik da jeg var 18, og sverget da å aldrig gjøre det igjen..noe jeg uheldigvis måtte (og det var værre enn sist men med mindre blod)

Endret av Ennasussusanne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...