Gå til innhold

Symtomer før forventet mens

Anbefalte innlegg

Hei :)

Kjekt å samle flere her inne, som gjerne venter TR snart og vil fortelle om dere har noen symptomer utenom det vanlige!

Jeg er 8 dpo og venter TR mandag 5.oktober.

Jeg har gått på pergo denne måneden, og er veldig sikker på jeg fikk en "heftig" eggløsning sist mandag 👍🏼

Mine "symptomer":

- Ømme pupper, ikke vanlig for meg så tidlig og ikke såå merkbart. Nå gjør det vondt å ligge på dem...

- Mensmurringer, kjenner det veldig godt - og det er iallefall for tidlig, for jeg får ikke menssmerter før mensen er der og herjer!

Er også veldig støl og stikkinger mot lysken.

- Veeeldig trøtt, kunne sovnet på jobb nå.. Hjelpes :(

Ellers så er jeg litt av og på forskjølt, men det kan skyldes høstværet også :P

Krysser fingrene!

Flere??? Gleder meg til å høre :) Kjekt om dere med erfaringer fra tidligere også forteller 😃

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144238713-symtomer-f%C3%B8r-forventet-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venter TR i dag, har ikke dukket opp foreløpig, heller ingen synlige tegn til hun  :ironi: 

Men:

- jeg har stikinger i høyreside av livmor

- små stikninger (kilefølelse) i korsryggen.

- veeeldig trøtt om dagen (helt forferdelig å stå opp...) 

- blir fort sliten og utmattet

:hoppendeglad: Håpet er ikke ute enda, så krysser fingrene! 

Venter TR i dag, har ikke dukket opp foreløpig, heller ingen synlige tegn til hun :ironi:

Men:

- jeg har stikinger i høyreside av livmor

- små stikninger (kilefølelse) i korsryggen.

- veeeldig trøtt om dagen (helt forferdelig å stå opp...)

- blir fort sliten og utmattet

:hoppendeglad: Håpet er ikke ute enda, så krysser fingrene!

Åå, det lover jo godt! Jeg kjenner meg igjen i det meste- selv om det er 6 dager til ikm for meg, hehe :) Verste er vel de ømme brystene og at jeg er nesten uutholdelig trøtt :( Krysser fingrene! Si ifra om du tester :-D

Jeg er 11 dpo idag og har ingen symptomer 😯 Ikm på torsdag. .. mistet alt håp . Jeg hadde så stor tro denne mnd siden det er første runde med pergo 😦

Å neeei!! Jeg hadde også stor tro på deg!! Men mange sier at den PP de ble gravid, hadde de ingen symptomer ! Så kanskje ??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...