Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Min sønn sin mobil hadde plutselig et lite ikon øvest med en hengelås med en sirkel-pil rundt og så kan den da ikke snus til siden, dvs at når man skal se noe på skjermen og ønsker å se det på langsiden, så går det ikke. Han har ikke trykket på noe, men mente at dette var lillesøster sitt verk, men hun aner ikke hva hun har gjort... og jeg klarer ikke å finne ut av det når jeg går inn på innstillinger for å se. Noen som vet hvordan man får vekk dette? Anonymous poster hash: bfa1a...a23
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Innstillinger og tilgjengelighet, mener jeg det er (min telefon ligger på jobb så jeg får ikke sjekket) Anonymous poster hash: 35b9d...d3d
Gjest Sommerfuggel Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Dra fingeren over skjermen nedenfra og opp. Da kommer det opp mange alternativer, lommelykt, bluetooht osv. Der er ikonet med hengelås og en sirkel rundt, trykk på den
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 Dra fingeren over skjermen nedenfra og opp. Da kommer det opp mange alternativer, lommelykt, bluetooht osv. Der er ikonet med hengelås og en sirkel rundt, trykk på den Takk, det skal jeg prøve! Anonymous poster hash: bfa1a...a23
Gjest Sommerfuggel Skrevet 29. september 2015 #5 Skrevet 29. september 2015 Dra fingeren over skjermen nedenfra og opp. Da kommer det opp mange alternativer, lommelykt, bluetooht osv. Der er ikonet med hengelås og en sirkel rundt, trykk på den Takk, det skal jeg prøve! Anonymous poster hash: bfa1a...a23 Sånn blir det da, ikonet er øverst til høyre
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #6 Skrevet 29. september 2015 Dra fingeren over skjermen nedenfra og opp. Da kommer det opp mange alternativer, lommelykt, bluetooht osv. Der er ikonet med hengelås og en sirkel rundt, trykk på den Takk, det skal jeg prøve! Anonymous poster hash: bfa1a...a23 Sånn blir det da, ikonet er øverst til høyre Supert, takk! Fant ut hvordan det funket på min iPhone, så da blir gutten min glad Anonymous poster hash: bfa1a...a23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå