Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Hei. Beklager detaljer..🙈 Jeg har en klump i underlivet, litt på siden av kjønnsleppen, helt innerst på rumpeballen om dere skjønner hvor jeg mener. 😆🙈 den er ganske stor, på str med en klinkekule. Jeg har tenkt det var en diiiiger kvise, har presset på den, og det kommer blod ut. Blod blandet med litt gørr, men mest blod. Hva i all verden kan dette være ??? Hatt den ca 3 uker nå. Hjelp! Anonymous poster hash: b71ad...f6d
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Fettkul? Fistel? Kvise? Ja det kan være så mangt. Om den er vondt og ikke blir borte etter noen uker hadde jeg fått legen til å smnitte den opp Anonymous poster hash: 12747...ac7
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Sjekk ut bartholinitt cyste, kan det stemme? Hadde det samme for noen år siden og det viste seg å være nettopp det, måtte til legen for å "skjære" den opp..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 Den ligger på utsiden av ytre kjønnsleppe, ikke ved skjeden, så da kan det vel ikke være det? Anonymous poster hash: b71ad...f6d
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #5 Skrevet 29. september 2015 Høres ut som akkurat det jeg hadde for et par mnd siden. Etter en del forsøk og litt tid så fikk jeg sprukket den. Da alt gørr og blod var ute, og jeg dusjet og vasket meg lot jeg den være i fred. Helt borte etter et par dager Anonymous poster hash: c202c...408
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 29. september 2015 #6 Skrevet 29. september 2015 Den ligger på utsiden av ytre kjønnsleppe, ikke ved skjeden, så da kan det vel ikke være det? Anonymous poster hash: b71ad...f6d "Gangene" til denne kjærtelen går fra innsiden av skjeden, mens kjertelen i seg selv ligger ca to fingerbredder fra åpningen av skjeden på hver side, så kan godt være den. Men ofte er det ikke noen "utgang" på disse kulene, altså ikke slik som en kvise om du klemmer på den. Den blir ofte litt blåfarget om den er mye forstørret.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #7 Skrevet 29. september 2015 Takk for svar. Flere erfaringer rundt dette? Skikkelig flaut å gå til legen med også da. 😳 Anonymous poster hash: b71ad...f6d
ærlig talt Skrevet 29. september 2015 #8 Skrevet 29. september 2015 Jeg hadde noe sånt for noen år siden, og fikk faktisk råd her inne😉 Husker ikke hva det het, men det var forferdelig vondt. Fikk feber og hovne lymfeknuter i lysken. Gikk til legen etter 3-4 dager, da klarte jeg knapt å sitte. Legen snittet (bedøvelse først) og tømte den. For en befrielse, selv om det var litt flaut 😝
MammantilNurket Skrevet 29. september 2015 #9 Skrevet 29. september 2015 Jeg hadde noe sånt for noen år siden, og fikk faktisk råd her inne Husker ikke hva det het, men det var forferdelig vondt. Fikk feber og hovne lymfeknuter i lysken. Gikk til legen etter 3-4 dager, da klarte jeg knapt å sitte. Legen snittet (bedøvelse først) og tømte den. For en befrielse, selv om det var litt flaut Høres ut som bartholinittkjerten. Grusomt. Hadde det for 15 (?) år siden. Min eks-mann måtte bære meg fra taxi og inn på legevakten
ærlig talt Skrevet 29. september 2015 #10 Skrevet 29. september 2015 Jeg hadde noe sånt for noen år siden, og fikk faktisk råd her inne Husker ikke hva det het, men det var forferdelig vondt. Fikk feber og hovne lymfeknuter i lysken. Gikk til legen etter 3-4 dager, da klarte jeg knapt å sitte. Legen snittet (bedøvelse først) og tømte den. For en befrielse, selv om det var litt flaut Høres ut som bartholinittkjerten. Grusomt. Hadde det for 15 (?) år siden. Min eks-mann måtte bære meg fra taxi og inn på legevakten Navnet hørtes ikke kjent ut, men når jeg googler symptomer, så høres det veldig kjent ut Dette var fæle greier! Jeg måtte ringe på jobb for å si at jeg hadde blitt syk. Når de spurte så omtenksomt hva som feilte meg, så måtte jeg ta en hvit løgn Jaja, en hemmelighet jeg kun deler med mannen, legen og delvis Dib
BøllefrøOgBolla Skrevet 29. september 2015 #11 Skrevet 29. september 2015 Sitt leeeeenge i grønnsåpevann - det vil hjelpe å få ut evt betennelse og puss hvis det er en åpning på den. Og kanskje ta en tur til lege for å sjekke om det ikke blir bedre snart?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #12 Skrevet 29. september 2015 Sitt leeeeenge i grønnsåpevann - det vil hjelpe å få ut evt betennelse og puss hvis det er en åpning på den. Og kanskje ta en tur til lege for å sjekke om det ikke blir bedre snart? Må ikke ha grønnsåpe i nærheten av underlivet! Og ikke grønnsåpe på huden i det hele tatt, med mindre det er medisinsk grønnsåpe. Anonymous poster hash: 84fc0...25e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå