Gå til innhold

Pyrolyseovn eller dampovn?

Anbefalte innlegg

Har lyst på en ovn med begge funksjoner, men finnes det? Hos ikea har jeg bare sett enten eller. Noen som har dampovn og kan dele erfaringer? Blir det mye brukt, og ville du kjøpt det igjen? Hva ville dere valgt om dere skulle valgt en av funksjonene. Skal ikke ha to ovner, men en mikrobølgeovn i tillegg.

Anonymous poster hash: e4527...e8b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144238621-pyrolyseovn-eller-dampovn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pyrolyse uten tvil! Aldri om jeg skal ha noe annet....slipper å slite deg halvt ihjel for å få ovnen helt ren...

Flere jeg kjenner har damp å den er ikke halvparten så bra som pyrolyse😊

Anonymous poster hash: 68579...52d

Takk for svar. Har hørt fra noen som har dampovn som svermer noe voldsomt og mener at det er et must. Før forstod de heller ikke vitsen, men nå brukes den til alt. Til å dampe grønnsaker, "koke" poteter osv. Skal jo også være sunnere å lage mat på den måten.

Finnes det ikke ovn med begge funksjonene? I så fall, hvorfor ikke? Har veldig lyst på pyrolyseovn, ja. Hater å vaske ovnen. Utrolig frustrerende å ha skrubbet i timesvis og så blir den skitten igjen med en gang.

Annonse

Ville kjøpt pyrolyseovn å evt en dampkoker til 700kr på elkjøp. Den har 3 hyller så du kan dampe 3 forskjellige ting i samtidig

Anonymous poster hash: 68579...52d

Har du en link? Har ikke funnet noe slikt til den prisen.

Neff har kombidampovn med pyrolysefunksjon <3

Anonymous poster hash: 3854c...53b

Til en overkommelig pris? Har ikke råd til så dyre hvitevarer, derfor tenkte vi å kjøpe hos ikea med mindre vi fant noe bedre til like grei pris et annet sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...