Gå til innhold

Ingen symptomer??

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Nå har jeg tatt en graviditetstest og den var sterkt positiv! Ut ifra mine beregninger skal jeg være 5+0 nå, men jeg har absolutt ingen symptomer. Eneste er for sen mens. Har hatt et par stikkinger i sidene ved livmoren men ikke noe mer enn det. Ingen spotting, ingen kvalme, ingenting!

Har du opplevd det før? Og hvordan gikk svangerskapet videre for deg da? 😊

Anonymous poster hash: 0588a...d63

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144238466-ingen-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner kvalmen kommer når jeg kjenner visse lukter, som for eksempel parfymen til sambo og matlaginga til naboen under her (😂) men den går like fort over som den dukker opp 😋 håper det ender med det! Hater å være kvalm 😩

Jeg hadde mye symptomer før uke 12 og nå har jeg ingenting! Kjenner ikke et stikk engang! Men vet alt er okey 😊 Va på kontroll i uken som var og fikk høre et bankende hjerte ❤️ Men med første hadde jeg ikke et symptom hele svangerskapet bare uteblitt mens 🙈

Anonymous poster hash: 76976...eb7

Annonse

Jeg hadde mye symptomer før uke 12 og nå har jeg ingenting! Kjenner ikke et stikk engang! Men vet alt er okey 😊 Va på kontroll i uken som var og fikk høre et bankende hjerte ❤️ Men med første hadde jeg ikke et symptom hele svangerskapet bare uteblitt mens 🙈

Åååååå håper jeg får det som deg når jeg er over uke 12....jeg sliter med mine symptomer nå.

Anonymous poster hash: bd880...3d3

Jeg har dessverre slitt med blødninger og murringer/stikk/sterke smerter idag så tror ikke spiren sitter. Har fått time imorgen for å skjekke :)

Å nei, hvor langt er du på vei da? Murringer, blødninger og stikninger trenger ikke bety at det ikke går bra! Lykke til!

Jeg har dessverre slitt med blødninger og murringer/stikk/sterke smerter idag så tror ikke spiren sitter. Har fått time imorgen for å skjekke :)

Jeg og har det slik nå.. Er i uke 5+4 og er beskymret over jeg kan miste 😞

Å nei, hvor langt er du på vei da? Murringer, blødninger og stikninger trenger ikke bety at det ikke går bra! Lykke til!

Er 5+4, så regner med at dette går dårlig siden det er så tidlig men håper jo på det beste! 😊 skal inn til legen 12.15 så får vente å se hva som skjer..

Er 5+4, så regner med at dette går dårlig siden det er så tidlig men håper jo på det beste! 😊 skal inn til legen 12.15 så får vente å se hva som skjer..

Håper det gikk bra hos legen i dag!

Jeg er i uke 7 og kjenner minimalt med symptomer og det bekymrer meg litt. Har Vært gravid 3 ganger før og var da kjempekvalm og trøtte fra uke 6. Må er bsre puppene litt ømme.. Hmm...noen som har Vært kvalm I et svangerskap men ikke I det neste?

Anonymous poster hash: 5c6b5...228

Annonse

Jeg er i uke 7 og kjenner minimalt med symptomer og det bekymrer meg litt. Har Vært gravid 3 ganger før og var da kjempekvalm og trøtte fra uke 6. Må er bsre puppene litt ømme.. Hmm...noen som har Vært kvalm I et svangerskap men ikke I det neste?

Hei! Hvordan går det med deg? Jeg har det på samme måten. 6+5 i dag og lite symptom i forhold til de to jeg har fra før.

Er 16+1 i dag men har ikkje noke tegn til graviditet utenom uteblitt mens og ekstremt ømme pupper. Har slete litt med kvalme pga sterk lukt men det er alt. Har ikkje hatt noe annet og ømme pupper er borte.

Har ei i familien min som har vore kvalm siden uke 9 og fekk bekkenløsning i uke 18-21 og ho hadde en pyton svangerskap. Ho skal få ei lite jente no i denne mnd^^

Hei! Hvordan går det med deg? Jeg har det på samme måten. 6+5 i dag og lite symptom i forhold til de to jeg har fra før.
7+6 I dag og fortsatt lite symptomer. Litt trøtte og litt ekstra sulten bare. Sist kastet jeg opp, hadde ulvehunger og luktesans som en blodhund fra uke 6 til 13. Fint å være I bra form da, men blir jo litt bekymret og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...