Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #1 Del Skrevet 27. september 2015 Dette er utrolig frustrerende! De første 4 månedene var ikke noe problem, men så kom magen poppende og bevegelser...og da ble det "ekkelt"... Så her sitter jeg med supermye lyst og får så og si ingenting og det ender opp med at jeg føler meg ekkel, eller bare at han rett og slett ikke har lyst på meg lenger. Og det gjør ganske vondt! Man tåler å bli avvist en gang og to, men hele tiden er faktisk ganske kjipt... Andre i samme situasjon som meg her? Anonymous poster hash: f5fc9...19d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144238456-for-oss-som-har-sexlyst-men-mannen-mistet-sin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #2 Del Skrevet 27. september 2015 Litt det samme her også. Til slutt satte jeg han litt til veggs så vi fikk snakket ut skikkelig om det, for jeg var\er bekymret for å miste intimiteten og lidenskapen vår når vi går så evig lenge uten sex. Jeg respekterer så klart at han ikke vil, men vi ble enige om å være mer intime på andre måter for å bevare det vi har. For vår del endte faktisk denne samtalen med sex for første gang på 9 uker To dager etterpå var jeg på kontroll og har begynt å få åpning så nå er vi enige begge to om at vi dropper sex frem til fødselen er godt overstått og jeg er klar igjen. Men det er absolutt viktig å være intime på andre måter når sex-biten faller fra. For min del har det vært myyye onanering de siste månedene, men nå nærmer det seg heldigvis fødsel her ^^ Bare husk å ta godt vare på hverandre på andre måter og snakk ut om frustrasjonen, man er nødt til å respektere at den ene synes det er ubehagelig med sex, men det finnes andre måter han kan gi deg bekreftelse på og det må han være flink til. Det er skikkelig kjipt å føle seg uformelig og uattraktiv så det er viktig dere finner en måte og bekrefte hverandre på uten at det må være sex fremover. Anonymous poster hash: e4c89...963 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144238456-for-oss-som-har-sexlyst-men-mannen-mistet-sin/#findComment-147464955 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #3 Del Skrevet 28. september 2015 Takk for svar. Du er et godt stykke lengre enn meg, og en god dose mer tålmodig enn meg 😂 Jeg blir frustrert og sur når det er en uke mellom hver, og synes annenhver dag er helt flott. Men blir mer og mer ok med at det ikke blir hele tiden nå. Jeg føler meg jo ikke særlig flott for tiden, og det er nok av damer som sikler etter han, så det gjør det ekstra sårt at han ikke er litt interessert i meg. Blir så utrolig barnslig når det er slik, for nå vil jo jeg "straffe" han med å ikke vise han interesse, men vet jo at dette ikke gjør noe bedre... Årh! Dette er vanskelig!! Spesielt når "å fikse selv" ikke er i nærheten av hvor bra det er når han er med...det straffer seg tydeligvis med god sex 😳 Anonymous poster hash: f5fc9...19d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144238456-for-oss-som-har-sexlyst-men-mannen-mistet-sin/#findComment-147466742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå