Gå til innhold

Erfaring med å ikke motta alle produkter fra lekmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte fem produkter, fikk leveringsbekreftelse på mail med alle fem produktene.

Så mottar jeg pakken og der er kun tre av produktene, og ingen følgeseddel.

Er utrolig skuffet og sendte mail med en gang (torsdag) og har ikke fått noe svar. Håper virkelig ikke det blir vanskelig å få de siste produktene men er noe bekymret kjenner jeg.

Anonymous poster hash: 7925d...de9

Skrevet

Dytter litt. Har jo også fått faktura på alle produktene.

Skrevet

Lekmer er blitt rævva, bare gå inn å se på facebook. Klagene hagler inn...

Anonymous poster hash: 28824...6a8

Skrevet

Jeg var så utrolig fornøyd med lekmer tidligere! Har alltid fått alle varene jeg har bestilt, så jeg har ikke den erfaringen. Men de siste gangene har det tatt ekstremt lang tid før pakken kommer. I tillegg tar det laaang tid å få svar på forespørsler jeg sender. Ser du skrev du har sendt mail, var dette via nettsiden deres? Eller sendte du som svar på en annen mail du har fått?

Anonymous poster hash: bbb8b...cad
Skrevet

Fikk pakken raskt og alt jeg skulle ha :) riktig farge og strl.

Anonymous poster hash: 2a01c...f06

Skrevet

Jeg var så utrolig fornøyd med lekmer tidligere! Har alltid fått alle varene jeg har bestilt, så jeg har ikke den erfaringen. Men de siste gangene har det tatt ekstremt lang tid før pakken kommer. I tillegg tar det laaang tid å få svar på forespørsler jeg sender. Ser du skrev du har sendt mail, var dette via nettsiden deres? Eller sendte du som svar på en annen mail du har fått?

Anonymous poster hash: bbb8b...cad

Jeg skrev via nettsidene. Utrolig surt, var også veldig fornøyd tidligere. Håper det ordner seg.

Det jeg syns er rarest (frekkest?) er at det står på leveringsbekreftelsen på mail at alle produktene er sendt.

hi

Skrevet

Jeg ga beskjed hva som manglet til lekmer, de ettersendte. Raskt og god service.

Skrevet

De har blitt helt merkelige i det siste... Jeg fikk faktisk flere purringer på fraktprisen selv om jeg aldri mottok varen. Og de var de som annullerte orderen fordi de ikke hadde varen.

Skrevet

Jeg bestilte og betalte en bilstol til en ettåring og fikk en beltestol til 700kr.

Anonymous poster hash: 4db01...af5

Skrevet

Jeg bestilte noe derfra, som jeg aldri fikk. Plutselig fikk jeg beskjed om at den var returnert da jeg aldri hadde hentet den på postkontoret. Merkelige greier...

Skrevet

Gikk inn for å se, og jøye meg med dårlige tilbakemeldinger! Godt jeg ikke har bestilt vogna jeg hadde tenkt til å bestille der enda!

Anonymous poster hash: 336c8...e9b

Skrevet

Har også hatt mye trøbbel med lekmer de siste gangene jeg har handlet der. Evig lenge å vente på svar fra kundeservice var det også og mye rot med både bestilling og betaling. Gidder ikke handle der noe mer, for det var kaos nå sist og mye styr for å få ordnet opp etterpå. 

Anonymous poster hash: 75b72...f3b
Skrevet

Bare tull med lekmer! Har lagt igjen ganske mye penger der, men det er det slutt på nå! Elendig kundeservice og det virker å være russisk rullett om man får det man skal ha.

Skrevet

Gikk inn for å se, og jøye meg med dårlige tilbakemeldinger! Godt jeg ikke har bestilt vogna jeg hadde tenkt til å bestille der enda!

Anonymous poster hash: 336c8...e9b

Anbefaler jollyroom, raskt og ikke noe tull.

Anonymous poster hash: 2f11c...839

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...