Gå til innhold

Mathias Johannes eller Leon Nathaniel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Likte begge jeg.. :) 

Ganske så forskjellige navn egentlig, tenker at Mathias Johannes er et veldig klassisk navn, mens Leon Nathaniel er mer nymotens.

Tror faktisk jeg ville valgt Leon Nathaniel selv. Syns Nathaniel er et nydelig navn :) 

Også syns jeg Mathias er litt oppbrukt. 

Takk for svar, vi kommer til og bruke bare Mathias eller Leon i tilfelle :) Johannes er etter min bestefar og Nathaniel vil gjerne faren ha, og synes det er greit så lenge jeg får velge Leon,men vi er usikre

Anonymous poster hash: b6a66...aa5

Annonse

Trodde først det var Mathias,   Johannes og Leon Nathaniel.
Men siden det er to dobble navn så må jeg gå for Leon Nathaniel.
Hvis ikke var det Johannes, men det var jo ikke spørsmålet :)
Mathias er derssverre ALT for ALT for oppbrukt for mine navnesmaksløker, det er jo ti Mathiaser på hver eneste barnehageavdelinger syns jeg, og selv om navet er fint (for det er det virkelig), så syns jeg det er så kjibt å måtte bli Mathias B og Mathais KH osv.

Hilsen Lene H

Endret av Leirha

Takk for svar, vi kommer til og bruke bare Mathias eller Leon i tilfelle :) Johannes er etter min bestefar og Nathaniel vil gjerne faren ha, og synes det er greit så lenge jeg får velge Leon,men vi er usikre Anonymous poster hash: b6a66...aa5

Mathias Johannes er nydelig :) ikke så fan av hverken Leon eller Nathaniel.

Her har du jo svart deg selv, BW/HI. Med andre ord kan du slutte å "gruble".

Anonymous poster hash: 03630...068

takk for svar, navnet blir Leon Mathias :)

Anonymous poster hash: b6a66...aa5

Oj, jeg trodde faktisk ikke det var deg BW, men så fort en person sa at det var deg så avslutter du på samme måte som altid, og DET er utrolig avslørende. Måten du altid avslutter på er slik: Takk for svar, navnet blir...... Du er ikke så veldig kreativ er du?

Anonymous poster hash: b2cda...e60

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...