Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #26 Skrevet 27. september 2015 Ja. Ingen oppmerksomhet da jeg rundet 10 år, da jeg giftet meg, da jeg fikk første barnet (fikk blomster da nr. to ble født) eller da jeg fylte 30 og 40. Anonymous poster hash: bbd38...5df Gaver når man gifter seg eller får barn, er noe man får om det er tradisjon for å samle inn penger blant de ansatte til dette. Det er ikke normal praksis at arbeidsgiver betaler dette. Det er heller ikke normalt at arbeidsgiver gir gave til 30- eller 40-årsdag eller 10 års jubileum som arbeidstaker. Også her er det slik at man evt spleiser mellom de ansatte (bortsett fra 10-årsjubileumet). Det som ER vanlig er å markere runde dager når man fyller 50 og 60 år, og jubileumsår fra man har jobbet i 25 år i bedriften. Anonymous poster hash: 4afd1...c69
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #27 Skrevet 27. september 2015 Oppmerksomhet i forhold til jobbforhold ved 25 års ansettelse og ved avgang til pensjon. Ellers en innsamling fra de ansatte til runde dager, bryllup, fødsel og langtids sykemelding (over 3 mnd). Anonymous poster hash: ff9c4...f8a Samme her Anonymous poster hash: 41e07...c59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå