Gå til innhold

5+1 (uke 6 ) når kom kvalmen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kom kvalmen hos dere ?

Anonymous poster hash: b7a36...924

Skrevet

5+5. Som et lynnedslag.

Anonymous poster hash: 27b76...dbb

Skrevet

er 14+6 i dag og har egentlig ikkje hatt noke kvalme. Har brekt meg pga lukt men ikkje noke morgen kvalme eller oppkast. Har spydd da eg har grene og vore veldig lei meg men ellers ingenting.

Skrevet

🙈 jeg sitter nemlig og venter på denne kvalmen jeg ! Men vil vel ikke ha den da den først kommer tenker jeg ! Har ikke så mye symptomer enda og blir litt urolig av det , men dem kommer vel snart tenker jeg !

Skrevet

Var ganske uggen i uke 6 og 7, men ikke kastet opp. Forsvant ganske plutselig etter det.

Skrevet

jeg sitter nemlig og venter på denne kvalmen jeg ! Men vil vel ikke ha den da den først kommer tenker jeg ! Har ikke så mye symptomer enda og blir litt urolig av det , men dem kommer vel snart tenker jeg !

Kvalmen er noke som kan variere fra person til person, har ei kusine som har ha baby no i okt. og ho sleit veldig med kvalme, oppkast, fekk bekkenløsning, problemer med å bøye seg uten å bli svimmel (måtte få mannen til å hjelpe ho med å ta på sokker, sko og undertøy/bukse)

Skrevet

Uke 6.... kvalm 24 t og kaster opp... 10 uker nå...

Anonymous poster hash: 870cf...5eb

Skrevet

Uke 6+0 her også... På dagen! 

Anonymous poster hash: 809db...1c7
Skrevet

Hm ja da er det nok kansje litt tilig for meg å kjenne kvalmen :) noen dager så er det faktisk ingenting som tilsier at jeg skulle være gravid i det heletatt .. Blir så stressa av det .. :(

Anonymous poster hash: b7a36...924

Skrevet

Er 6+5 i dag. Kvalmen kom sånn smått i uke 5. Men merker den blir bare verre og verre. Forrige svangerskap kom den i overgangen til uke 7 og var konstant kvalm hele døgnet. Nå kommer det i bølger men varer flere timer av gangen.

Anonymous poster hash: 62199...d63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...