Gå til innhold

Eggløsning?

Anbefalte innlegg

Hvor lenge må du vente for å lese av testen? På mine kan jeg lese av innen ti minutter, for det tar en stund før den får ordentlig 'satt' seg. Men den er jo absolutt på god vei til å bli positiv (hvis den ikke har vært det allerede?) jeg har kjempekort LH-topp, så er sjeldent jeg rekker å se positiv test før den blir negativ igjen :)

Fortsetter under...

Jeg venter mellom 5-15 minutter, den blir sterkere etter 9-11 min ca. I følge mine utregninger så skulle jeg hatt eggløsning på lørdag, men da ble den ikke så sterk (med mindre jeg har test på feil tidspunkt) Nå gikk jeg 3 1/5 timer før jeg tisset. Hva hvis den er negativ igjen i morgen, så må vel det bety at jeg har hatt eggløsning? :P

Jeg får bare fortsette å teste. Ja, disse eggløsningstestene er virkelig noe stressende greier! Syntes det er greit å bruke dem, når det ikke er så lenge siden jeg sluttet på prevensjon og har ingen anelse om når el finner sted. ;) 

Annonse

Ja, jeg tror eggløsning er i dag. Har skikkelig el-smerter og kjenner det igjen fra forrige mnd. Så da er det bare og hoppe i høyet 😂 🙊 Klaffer det ikke denne mnd, skal jeg tempe neste PP! 👍 Tusen takk jenter. Lykke til dere også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...