labine Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Har akkurat kjøpt meg dehydrator siden svigermor pleier å plukke mye sopp og jeg har mye tomater som jeg har lyst å tørke. Og det samme med urter. Er det noen som har dehydrator og kan fortelle meg hvordan dere tørker tomater? Har sett litt rundt på nettet så jeg har en viss formening men bestandig greit å få tips av noen som har gjort det før.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Jeg tørker bare i stekovnen, men oleier å dele ganske små tomater i to, dryppe over olivenolje og krydre med basilikum og bergmynte før tørking. Blir snadder. Anonymous poster hash: aa16e...595
labine Skrevet 25. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2015 Pleier du å skolde dem? Står det i bruksanvisningen men har ikke sett det i noen andre oppskrifter...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Pleier du å skolde dem? Står det i bruksanvisningen men har ikke sett det i noen andre oppskrifter... Jeg gjør ikke det, men kan nok være lurt om du har tenkt å bruke dem i sauser ol. Vi spiser tomatene som de er. Da trenger vi ikke skolde dem. Anonymous poster hash: aa16e...595
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå